Bez kategoriiMatrixRozumiemy

Inteligencja bezobjawowa, czyli dlaczego plebs, wybiera sobie ┼╝eruj─ůcych na nim pan├│w

społeczeństwo memetyczne
Market GIOCO. Tw├│j Sklep Ze Zdrow─ů ┼╗ywno┼Ťci─ů

Cz┼éowiek, kt├│ry oddaje prawo decyzyjne za sw├│j byt i w┼éasno┼Ť─ç w r─Öce obcej osoby, jest bezmy┼Ťlnym niewolnikiem, wariatem oraz nie┼Ťwiadomym kapita┼éem, a tak┼╝e zwierz─Öciem, kt├│re wyzby┼é si─Ö prawa naturalnego na rzecz prawa zwierz─ůt .

Wolny oraz odpowiedzialny za samego siebie Lah, nie uznaje, nie akceptuje i nie podlega ┼╝adnym rz─ůdom, a tak┼╝e jednostkom pragn─ůcym ┼╝y─ç na jego koszt, poniewa┼╝ tylko samoograniczaj─ůce si─Ö samostanowienie, ma warto┼Ť─ç wymiern─ů, stanowi─ůc─ů o wielko┼Ťci duchowej cz┼éowieka, pozbawionej wyuczonej gry i maniactwa.

Odpowiedzialna samo┼Ťwiadomo┼Ť─ç, nie pozwala dobrowolnie u┼éo┼╝y─ç si─Ö na o┼étarzu po┼Ťwi─Öcenia wzgl─Ödem innych jednostek, kt├│re nie potrafi─ů si─Ö samoogranicza─ç ÔÇŽ

Mistycyzm władzy

Cz┼éonkowie elit, zostali celowo nauczeni osi─ůgania korzy┼Ťci i pomy┼Ťlno┼Ťci kosztem swoich biernych ofiar. Ta nie┼Ťwiadoma swych obowi─ůzk├│w w┼éadza, skupia si─Ö tylko i wy┼é─ůcznie na swych przywilejach, opartych na absolutyzmie politycznym oraz prawie zwierz─ůt do kreowania w┼éadzy nad s┼éabszymi jednostkami, nie potrafi─ůcymi przezwyci─Ö┼╝y─ç zewn─Ötrznego i wewn─Ötrznego podzia┼éu.

G┼é├│wnym czynnikiem niewzruszono┼Ťci w┼éadzy, jest utrwalenie nimbu pot─Ögi, kt├│ry mo┼╝na zdoby─ç jedynie, poprzez wykreowanie powszechnego strachu i niez┼éomno┼Ťci, kt├│ra kreuje cechy nietykalno┼Ťci, wyp┼éywaj─ůce z przyczyny mistycznych, opartych na boskim wyborze.

Aby utrzyma─ç w┼éadz─Ö, nale┼╝y u┼Ťmierci─ç: swobod─Ö i niezale┼╝no┼Ť─ç medi├│w, zniszczy─ç, za pomoc─ů nadmiernego podzia┼éu prawo zrzeszania si─Ö, a tak┼╝e wolno┼Ť─ç sumienia, za pomoc─ů kontrolowanego wyboru, kt├│ry niszczy wiele innych objaw├│w wolno┼Ťci, wchodz─ůcych w repertuar ludzkich zachowa┼ä naturalnych.

Samowładztwo

Samow┼éadztwo, to ideologia, oparta na prawie zwierz─ůt – prawie silniejszego, kt├│ra wprowadza wycinki prawa naturalnego w konstytucji za pomoc─ů licencji, na podstawie kt├│rej wybrane jednostki manipuluj─ů wi─Ökszo┼Ťci─ů dla osi─ůgni─Öcia swoich cel├│w.

Konstytucja oraz sprzeczne z sob─ů prawa, zosta┼éy powo┼éane do ┼╝ycia tylko po to, aby ograniczy─ç bunt zniewolonej wi─Ökszo┼Ťci, przeciw mniejszo┼Ťci.

Co należy zapamiętać : Istnieje tylko prawo naturalne, podczas gdy konstytucja licencjonuje nam wybrane prawa, w celu utrzymania kontroli nad społeczeństwem.

Konstytucja, jest po prostu – kolejnym niezwykle udanym i skutecznym narz─Ödziem wa┼Ťni i podzia┼éu.

Osoba pozbawiona logiki, wtajemniczenia i ┼Ťwiadomo┼Ťci nigdy nie zrozumie, i┼╝ konstytucja jest wyrachowanym narz─Ödziem samow┼éadztwa opartego na prawie zwierz─ůt.

To skuteczne narz─Ödzie szkolnych wa┼Ťni, nie┼éadu, spor├│w, niezgody, czczej agitacji partyjnej, tendencji partyjnej, ma na celu pozbawienie indywidualno┼Ťci ka┼╝dej z jednostek, kt├│ra zamkni─Öta w kr─Ögu podzia┼é├│w zapomina o swojej roli w kszta┼étowaniu samostanowienia i samoograniczenia.

Parlament, tak jak i s─ůdy oraz media, skaza┼éy podzielony na wszelakie sposoby – plebs, na bezczynno┼Ť─ç i bezsilno┼Ť─ç, wskutek czego spo┼éecze┼ästwo sta┼éo si─Ö niepotrzebne i zbyteczne w┼éadzy do kreowania w┼éadzy absolutnej.

Dzi─Öki takim dzia┼éaniom szamani fetyszy┼Ťci stworzyli karykatur─Ö spo┼éecze┼ästwa memetycznego oraz tykaj─ůce miny – rz─ůdu, prawa i prezydenta, pochodz─ůcego, ┼╝e ┼Ťrodowiska dobrze wyhodowanych najemnik├│w lub niewolnik├│w.

Świat pozorów

Polityka, prawo, religia, nar├│d i pa┼ästwo, to pozory wykreowane do zarz─ůdzania ludzkim kapita┼éem. Najemnicy, czerpi─ů uciech─Ö z rz─ůdzenia, kontrolowania, hodowania, torturowania i ok┼éamywania kapita┼éu, kt├│ry przelatuje z r─ůk do r─ůk, poniewa┼╝ kapita┼é jest alegori─ů prawdziwego pieni─ůdza, ksi─Ögowanego w ksi─Ödze urodzin.

Najemnicy nigdy nie poruszaj─ů tematu wolno┼Ťci i niezale┼╝no┼Ťci medi├│w, wolno┼Ťci sumienia, czy prawa naturalnego ÔÇŽ , poniewa┼╝ naruszyli by w┼éasn─ů stabilno┼Ť─ç oraz sprawowan─ů nad nie┼Ťwiadomymi – w┼éadze absolutn─ů.

Ideologie, da┼éy wam rzeczy, kt├│re od dawna ju┼╝ mieli┼Ťcie, ale nie rozumieli┼Ťcie ich warto┼Ťci, dlatego wydaje si─Ö wam, ┼╝e prawa i warto┼Ťci zosta┼éy wam przez kogo┼Ť darowane, co jest absurdem, podszytym nieumiej─Ötno┼Ťci─ů logicznego my┼Ťlenia.

Oddaj swój głos na swego pana i władcę

Na wolnym, samostanowi─ůcym i samoograniczaj─ůcym si─Ö bycie, nie wymusi si─Ö cenzusu wiary w wyb├│r w┼éadzy, kt├│ra b─Ödzie ogranicza┼éa prawo naturalne, st─ůd te┼╝ szamani i fetyszy┼Ťci, wymusili ideologie powszechnego g┼éosowania – jako przywileju, na haczyk kt├│rego, ┼éapi─ů si─Ö najmniej inteligentne jednostki, nale┼╝─ůce do klasy plebsu, kt├│re same odrzucaj─ů sw─ů odpowiedzialno┼Ť─ç, na rzecz dobrowolnego wprowadzenia totalitaryzmu i absolutyzmu politycznego nazywanego ustrojem.

Iluzja warto┼Ťci osobistej

Za pomoc─ů tak prostego manewru, wprowadzono poj─Öcie warto┼Ťci osobistej, kt├│ra niszczy wp┼éyw rodziny u niewtajemniczonych oraz jej warto┼Ť─ç wychowawcz─ů. Tak zaprogramowana jednostka, nie kreuje osobistych wypowiedzi, lecz udziela si─Ö za pomoc─ů ideologii, kt├│ra dzieli wn─Ötrze cz┼éowieka, jego otoczenie, rodzine oraz niszczy warto┼Ťci oparte na prawie naturalnym.

T┼éum s┼éucha swych tw├│rc├│w j w┼éadc├│w, tworz─ůcych tez─Ö i antytez─Ö, za pomoc─ů medi├│w, co tworzy poprawno┼Ť─ç polityczn─ů, poza kt├│r─ů nie istnieje ┼╝adna w┼éa┼Ťciwa i prawdziwa my┼Ťl, a wszystkie logiczne dzia┼éania oraz wypowiedzi, s─ů niszczona za pomoc─ů autorytarnego g┼éosu mentora, mistrza, czy eksperta ÔÇŽ

W ten spos├│b tworzy si─Ö ┼Ťlep─ů, niezdoln─ů do samodzielnego my┼Ťlenia i poruszania si─Ö bez kierownictwa – podzielon─ů mas─Ö, kt├│ra mo┼╝na ka┼╝dorazowo uformowa─ç do danych ideologii i wybor├│w ÔÇŽ

Plebs poddaje si─Ö ka┼╝demu rygorowi, poniewa┼╝ wie, ┼╝e od przyw├│dc├│w stad zale┼╝y fetysz zarobk├│w, tytu┼é├│w, wsparcia socjalnego i utrzymania wszelakiego dobra opartego na bezwarto┼Ťciowych fetyszach.

Idziemy wybiera─ç sobie prezydenta

Aby osi─ůgn─ů─ç okre┼Ťlone cele, nale┼╝y wybiera─ç takich kandydat├│w na prezydent├│w, kt├│rych przesz┼éo┼Ť─ç zawiera niewyja┼Ťnione ciemne sprawki, kt├│re w r─Ökach szaman├│w, staj─ů si─Ö narz─Ödziem kszta┼étowania dzia┼éa┼ä takiej jednostki.

Popatrz na sejm, senat, prezydentur─Ö, urz─Ödy i instytucje oraz plebanie, a tak┼╝e episkopat, to kloaki, w kt├│rych tajemnica zakrywa tajemnice, w ten spos├│b tworzy si─Ö silne kliki – utrzymywane za pomoc─ů wsp├│lnych tajemnic, co automatycznie broni schemat przed spo┼éecze┼ästwem, kt├│re musi by─ç nie┼Ťwiadome, przest─Öpczej przesz┼éo┼Ťci swoich pan├│w i mistrz├│w.

Strach, rodzi agresje, agresja, umacnia prawo zwierz─ůt ÔÇŽ oto porz─ůdek, jaki nazwa─ç mo┼╝na nie┼éadem spo┼éecznym ÔÇŽ

Szamani, tworz─ů sw─ů w┼éadze i pot─Ög─Ö, za pomoc─ů przest─Öpc├│w, kt├│rzy b─Öd─ů wiernymi wykonawcami ciemnych plan├│w rewolucyjnych. Ten, kto cho─ç raz doszed┼é do przywilej├│w i zaszczyt├│w, ten nigdy nie z tego samodzielnie nie zrezygnuje, poniewa┼╝ fetysz, bazuje na ludzkim egoizmie, kt├│ry niszczy wszelakie przejawy samoograniczenia.

Sejm, senat oraz instytucje, b─Öd─ů os┼éania┼éy, broni┼éy, wybiera┼éy i wybiela┼éy prezydent├│w.

Ka┼╝dy fetysz, przypisuje innym zale┼╝nym fetyszom atrybucje, co ma wyja┼Ťnia─ç przyczyny w┼éasnego lub cudzego zachowania, opartego na w/w fetyszach, z tego te┼╝ wzgl─Ödu – fetysz prezydenta, b─Ödzie celem najr├│┼╝niejszych napa┼Ťci.

St─ůd te┼╝ – fetysz tytu┼éu, dostanie w formie samoobrony – prawo odwo┼éywania si─Ö do narodu, b─Öd─ůcego form─ů ┼Ťlepego popychad┼éa, zauroczonego mo┼╝liwo┼Ťci─ů dokonywania wyboru i zbli┼╝enia si─Ö do w┼éadzy.

Ponadto, fetysz prezydenta ma prawo wprowadzania stanu wojennego, jest to klucz pozostaj─ůcy w ponadnarodowej ┼Ťwi─ůtyni do czasu, sprowadzenia plebsu danego pa┼ästwa do nowo wykreowanej ideologii transhumanizmu.

Ideologia instytucji

Pod r├│┼╝nymi nazwami we wszystkich krajach handlowych, istnieje mniej wi─Öcej ten sam fetysz licencjonowanych przedstawicielstw – sejmu, senatu, rady ministr├│w, prezydenta, instytucji, urz─Öd├│w, cia┼é prawodawczych i wykonawczych.

Ka┼╝da z wymienionych instytucji odpowiada pewnej donios┼éej funkcji pa┼ästwowej. Prosz─Ö zauwa┼╝y─ç, ze przymiotnik donios┼éy, stosuje nie do instytucji, lecz do fetyszu – funkcji, a wi─Öc nie instytucje lecz ich fetyszowe – funkcje, s─ů donios┼ée.

Instytucje, podzieli┼éy mi─Ödzy sobie wszystkie funkcje zarz─ůdzania ÔÇô administracj─ů – prawodawcz─ů i wykonawcz─ů nad ludzkim kapita┼éem, zamkni─Ötym w ideologii obozu pa┼ästwa.

Ob├│z, dzia┼éa na bazie instytucji, b─Öd─ůcej alegori─ů organ├│w w ludzkim ciele, jednak instytucje, s─ů tak zaprojektowane, aby maszyna ludzkiego cia┼éa nie tylko by┼éa kontrolowana i celowo uszkadzana, czy pi─Ötnowana, a tak┼╝e niszczona, poniewa┼╝, to, co dopiero ma zaistnie─ç w cele zwyk┼éego cz┼éowieka, a co nazywamy technokracj─ů i transhumanizmem, ju┼╝ dawno funkcjonuje w ideologii ustroju i wyznania.

Dualizm prawa

Fetyszy┼Ťci, zapewnili sobie wszelakie ┼Ťrodki prawne, si┼éowe i finansowe, w celu przebudowy ┼Ťrodowiska naturalnego cz┼éowieka, kt├│ry rezygnuj─ůc z duchowo┼Ťci, sta┼é si─Ö u┼éo┼╝onym zwierz─Öciem oraz u┼╝ytecznym kapita┼éem, niewolnikiem i narz─Ödziem.

W subtelno┼Ťciach i kruczkach s┼éownika prawnego, szamani oraz ich najemnicy, usprawiedliwiaj─ů swoje dzia┼éania, przeciwko pojedynczemu obywatelowi, grupie i ┼Ťwiatu.

Te zbyt ┼Ťmia┼ée decyzje i niesprawiedliwo┼Ťci, zawsze zostaj─ů uj─Öte w taki spos├│b, aby udawa┼éy przemy┼Ťlane decyzje, kt├│rych noty prawne, s─ů wa┼╝niejsze od moralno┼Ťci i niepodleg┼éo┼Ťci personalnej.

Zniekształcenie

Istniej─ůce prawa, nie zmieniaj─ů swej istoty, lecz s─ů zniekszta┼écane za pomoc─ů sprzecznych komentarzy, dzi─Öki czemu – prawo zwierz─ůt zosta┼éo zamaskowane, a nast─Öpnie ca┼ékowicie zmieni┼éo podej┼Ťcie do prawa naturalnego i cz┼éowieka, kt├│ry poprzez zawi┼éo┼Ťci nowo mowy oraz slangu prawniczego, zagubi┼é si─Ö w istocie prawodawstwa, dost─Öpnego tylko dla tych, kt├│rzy nale┼╝─ů do wybranej elity, pragn─ůcej zachowa─ç w┼éadze mniejszo┼Ťci nad wi─Ökszo┼Ťci─ů.

┼╣r├│d┼éem s─ůd├│w, jest teoria sumienia, kt├│ra nie ma racji bytu, przy braku samoograniczenia w┼éasnego ┼éaknienia.

Wr├│g zewn─Ötrzny i zaraza wewn─Ötrzna

Z gruntu fa┼észywa ideologia pa┼ästwa, zawsze posiada dw├│ch wrog├│w i jednym z nich, jest mog─ůce si─Ö wybudzi─ç spo┼éecze┼ästwo. Atak na wymy┼Ťlonego wroga zewn─Ötrznego, upowa┼╝nia pa┼ästwo do u┼╝ycia ludzkiego kapita┼éu do dzia┼éa┼ä niemoralnych i wszelakich ┼Ťrodk├│w do osi─ůgni─Öcia zwyci─Östwa ewoluuj─ůcej ideologii. W przypadku wroga wewn─Ötrznego, stosuje si─Ö te same metody, przy czym ludzki kapita┼é, nie jest wtajemniczany w plan atak├│w, do kt├│rych u┼╝ywa si─Ö si┼éy najemnej, pochodz─ůcej ze si┼éy zewn─Ötrznej.

Dlatego te┼╝ w pa┼ästwach handlowych, istnieje tak zwana bratnia pomoc, kt├│rej dzia┼éanie opiera si─Ö na wykorzystaniu prywatnych firm i si┼é specjalnych, pochodz─ůcych z innego pa┼ästwa, kt├│rym przedstawia si─Ö spo┼éecze┼ästwo, jako wroga.

Nocne narady, napady, ustawy, s─ů niemoralnymi i nielegalnymi formami dzia┼éania, kt├│re gwa┼éc─ů prawo naturalneÔÇŽ

Kontrola nad anarchi─ů wystraszonego t┼éumu

Logika i zdrowy rozum, nie pozwalaj─ů mie─ç nadziei na rz─ůdzenie t┼éumami przy promocji rozs─ůdnych perswazji i porozumienia.

Dlatego zawsze – trzecia si┼éa, uzbraja si─Ö w bezmy┼Ťln─ů tez─Ö i antytez─Ö swoich dzia┼éa┼ä, kt├│re potrafi─ů dogodzi─ç cz─Ö┼Ťci bezmy┼Ťlnego i podzielonego ideologicznie t┼éumu.

Rz─ůdz─ůc, trzeba stopniowa─ç emocje oraz dzieli─ç nami─Ötno┼Ťci pomi─Ödzy tez─Ö i antytez─Ö, kt├│re bazuj─ů na tradycji, czy sentymentach, dzi─Öki czemu – t┼éumy ulegaj─ů herezji partyjnej i religijnej, stoj─ůcej na drodze wszelakich porozumie┼ä, nawet tych, kt├│re oparto na gruncie najrozs─ůdniejszej perswazji.

Wszelkie decyzje t┼éumu, zale┼╝ne s─ů od przypadkowej lub sztucznie wytworzonej wi─Ökszo┼Ťci, nie┼Ťwiadomej tajnik├│w polityki, kt├│ra tworzy decyzje, b─Öd─ůc─ů zarodkiem anarchii w rz─ůdzeniu.

Zaczarowany flet prowadzi ┼Ťlepe myszki

Opracowanie planu dzia┼éa┼ä celowych, oparte jest na po┼é─ůczeniu pod┼éo┼Ťci, chwiejno┼Ťci, niesta┼éo┼Ťci t┼éumu oraz niezdolno┼Ťci─ů pojmowania z poszanowaniem w┼éasnego ┼╝ycia i pomy┼Ťlno┼Ťci, w czym nie ma miejsca na dobrobyt plebsu.

Nale┼╝y zrozumie─ç, ┼╝e pot─Öga t┼éumu jest ┼Ťlepa, nierozumna, niezdolna do rozwa┼╝enia, nas┼éuchuj─ůca na wszelkie strony, co nie pozwala stworzy─ç wolnej od ideologii – koncepcji – w┼éasnego ┼╝ycia i bytowania.

┼Ülepy najemnik, nie mo┼╝e prowadzi─ç ┼Ťlepych, poniewa┼╝ zawsze zawiedzie ich na skraj przepa┼Ťci. Je┼Ťli nadal b─Ödzie istnia┼éa polityka trzeciej si┼éy, ┼╝aden dobry, a nawet genialny i praworz─ůdny cz┼éowiek, nie odnajdzie si─Ö w zasadach politycznych, przez co r├│wnie┼╝ doprowadzi t┼éum do zguby.

Kod abecadła politycznego

Tylko osobnik przygotowany od dzieci┼ästwa do samow┼éadztwa, jest zdolny poj─ů─ç ideologie w┼éadzy cz┼éowieka nad cz┼éowiekiem.

W┼Ťr├│d g┼é├│wnych liter abecad┼éa politycznego, nale┼╝y wa┼Ť┼ä ideologiczna na ┼éonie partii, ustroju lub wyznania.

Pa┼ästwo handlowe, a tak┼╝e jego ludzki kapita┼é, zostaje pozostawiony samemu sobie, co d─ů┼╝y do ruiny wskutek wa┼Ťni partyjnych, wywo┼éanych przez ubieganie si─Ö o fetysz w┼éadzy i godno┼Ťci oraz na skutek wyp┼éywaj─ůcych z tego zaburze┼ä oraz anomalii.

Czy, jest mo┼╝liwe, aby spo┼éecze┼ästwo bez zawi┼Ťci, rozwa┼╝a┼éo i za┼éatwia┼éo sprawy swego bytowania ? Jest to mo┼╝liwe tylko wtedy, gdy nie ┼é─ůczymy dzia┼éania spo┼éecznego, ze sprawami osobistymi, tworz─ůcymi zale┼╝no┼Ť─ç sitwy od interesu, tak zwanego pa┼ästwa.

Prawo naturalne, daje podstaw─Ö do stworzenia czasu, ┼éadu, prawa, niepodleg┼éo┼Ťci, moralno┼Ťci personalnej oraz samostanowienia, samoograniczenie oraz wolno┼Ťci i r├│wno┼Ťci, b─Öd─ůcej podstaw─ů r├│wno┼Ťci i wolno┼Ťci innych byt├│w, zas┼éuguj─ůcych na te warto┼Ťci.

Nie s─ůdz─Ö, aby t─ů regu┼é─Ö wyrzek┼é w drodze do tronu prezydentckiego Duda, Trzaskowski, Ho┼éownia ÔÇŽ , czy ich poprzednicy.

Na t─ů chwile, masy nie s─ů wstanie postawi─ç si─Ö ┼╝adnemu wrogowi zewn─Ötrznemu (religii, unii ÔÇŽ), ani tym bardziej wewn─Ötrznemu, poniewa┼╝ plany spo┼éeczne, zosta┼éy rozbite, na tyle cz─Ö┼Ťci, ile liczy t┼éum, kt├│ry nie jest ca┼éo┼Ťci─ů, lecz przypadkiem o zbie┼╝nych potrzebach ÔÇŽ

Ka┼╝dy plan oparty na podziale spo┼éecznym, staje si─Ö niezrozumia┼éy i niewykonalny, poniewa┼╝, kto┼Ť kto, chce dzia┼éa─ç wed┼éug wzorc├│w p┼éyn─ůcych z g├│ry, nigdy ich nie powt├│rzy, nie znaj─ůc abecad┼éa politycznego. W skr├│cie – chaos w┼éadzy cz┼éowieka nad cz┼éowiekiem, nigdy nie zmieni si─Ö w dobrobyt, r├│wno┼Ť─ç i wolno┼Ťci opart─ů na samoograniczeniu ÔÇŽ

Samowładztwo wyklucza ideologie państwa

Jak już wiemy, Lah, jest panem samego siebie, jest to pierwotna i jedyna poprawna forma samowładztwa opartego na samostanowieniu oraz samoograniczeniu.

To, co dzi┼Ť jest znane jako samow┼éadztwo, opiera si─Ö na rozleg┼éych i jasnych kryteriach, darz─ůcych do kolejnych krok├│w, jednolitego planu przej─Öcia w┼éadzy cz┼éowieka nad cz┼éowiekiem, wsparanego istnieniem rz─ůdu globalnego, kt├│ry koordynuje od tysi─ůcleci – pa┼ästwami handlowymi.

Ewolucja w┼éadzy, przechodz─ůcej od prywatnego pa┼ästwa – szama┼äskiego generuj─ůcego – wodza, kr├│la oraz kr├│low─ů, przechodzi przez aspekt religijny do w─ůtku ustrojowego i politycznego, ale zawsze zawiera w sobie aspekt trzeciej si┼éy, kt├│ra korzysta z si┼éy najemnej, a tak┼╝e przede wszystkim – zniewolonej.

Ca┼éa ta w┼éadza, to ukryty despotyzm trzeciej si┼éy oraz otwarte ┼éaknienie tezy i antytezy, co niszczy d─ů┼╝enie podzielonego spo┼éecze┼ästwa, sk┼éadaj─ůcego si─Ö z wolnych jednostek – do logicznego i r├│wnowa┼╝nego samostanowienia ÔÇŽ

W tak zbudowanej cywilizacji, t┼éum jest barbarzy┼äcom, ujawniaj─ůcym przy ka┼╝dej sposobno┼Ťci swe wynaturzenie. Skoro t┼éum zdob─Ödzie w┼éadze, zwan─ů dzi┼Ť wolno┼Ťci─ů, przemienia j─ů w anarchi─Ö, d─ů┼╝─ůc─ů do pozycji tytularnej i w┼éadzy cz┼éowieka nad cz┼éowiekiem, a jest to – czyste i najwy┼╝sze barbarzy┼ästwo.

Siła i podstęp

Rz─ůd twor├│w, ukrywaj─ůcych si─Ö za spiskiem przeciw ludzkiej wolno┼Ťci, kieruje si─Ö has┼éem si┼éy i podst─Öpu. Si┼éa, w szczeg├│lno┼Ťci ta trzecia, kreuj─ůca podzia┼é tezy i antytezy, zwyci─Ö┼╝a za pomoc─ů ruch├│w hierarchicznych, tworz─ůcych fetysze tytu┼é├│w, r├│l i pozycji, wynosz─ůcych ludzi ponad innych ludzi.

Gwa┼ét w tak skonstruowanych utopijnych realiach, musi by─ç zasad─ů wynikaj─ůca z podst─Öpu i ob┼éudy ÔÇô kt├│re s─ů przepisane dla rz─ůd├│w, kt├│re nie chc─ů z┼éo┼╝y─ç korony u st├│p przedstawicieli nowej pot─Ögi – kt├│r─ů mo┼╝e stworzy─ç zjednoczony na warto┼Ťciach – t┼éum.

Z┼ée oko, stanowi jedyny ┼Ťrodek, kt├│ry potrafi osi─ůgn─ů─ç zaplanowany uprzednio cel, kt├│rym jest budowa w┼éadzy i zysku, p┼éyn─ůcego z ┼╝erowania cz┼éowieka na cz┼éowiekiem.

┼╗aden z kandydat├│w, pretendent├│w lub zasiadaj─ůcych na tronach, nie cofnie si─Ö przed korupcj─ů, oszustwem i zdrad─ů, zw┼éaszcza, je┼Ťli ma to pom├│c w osi─ůgni─Öciu upragnionego celu, jakim jest ┼╝erowanie jednostki na naiwnym stadzie ÔÇŽ

W polityce i religii, nale┼╝y umie─ç bra─ç bez wahania cudz─ů w┼éasno┼Ť─ç, je┼╝eli przy jej pomocy zdob─Ödziemy uleg┼éo┼Ť─ç i w┼éadz─Ö.

Abstrakcja wykreowanej wolno┼Ťci, opiera si─Ö na w┼éadzy. S─ů jeszcze jednostki, kt├│re wierz─ů, ┼╝e rz─ůd, jest tylko administratorem z ramienia w┼éa┼Ťciciela kraju, czyli narodu, oraz ┼╝e mo┼╝na go zmienia─ç jak zniszczone r─Ökawiczki. Jest to bzdura, kt├│ra wpajaj─ů wam ci, kt├│rzy chc─ů dzi─Öki wam osi─ůgn─ů─ç sukces ÔÇŽ

Jest to utopia, oparta na wykreowanych fetyszach, takich jak pa┼ästwo, ustr├│j, partia, wyznanie, nar├│d, czy rz─ůd. Do owej abstrakcji, pchaj─ů nas ze wszystkich stron, aby zdoby─ç szczyt piramidy w┼éadzy, daj─ůcej wybranym jednostkom wolno┼Ť─ç, pozbawion─ů r├│wno┼Ťci i samoograniczenia ÔÇŽ

Te wszystkie s┼éowa | fetysze, nie istniej─ů, s─ů tylko sposobami manipulowania jednostkami, niemaj─ůcymi poj─Öcia o prawdzie. Zmiana raz zdobytej w┼éadzy, jest nie do wykonania, bez zniszczenia ca┼éej paj─Öczyny zale┼╝no┼Ťci hierarchicznej, kt├│ra najcz─Ö┼Ťciej zmienia tylko has┼éa oraz nazwy, kt├│re ewoluuj─ů na bazie wiecznego schematu kontroli.

Media

Struktura ponad pa┼ästwowa, posiada w swoich r─Ökach olbrzymi─ů si┼é─Ö, wytwarzaj─ůc─ů podzielony ruch my┼Ťlowy, a s─ů ni─ů media. Rola medi├│w, polega na zaznaczeniu zada┼ä i problem├│w niezb─Ödnych, a tak┼╝e na komunikowaniu skarg narodu, na wyra┼╝aniu, a nawet tworzeniu niezadowolenia.

Media, s─ů uciele┼Ťnieniem wolno┼Ťci s┼éowa. Spo┼éecze┼ästwa, nie umia┼éy wykorzysta─ç tej si┼éy i oto znalaz┼éa si─Ö ona w r─Ökach trzeciej si┼éy, kt├│ra dzi─Öki fake newsom i zetkni─Öciu tezy z antytez─ů kreuje emocje, osadzone na spektaklach wytwarzaj─ůcych ukierunkowany proces my┼Ťlowy.

Trzecia si┼éa, dzi─Öki w┼éadzy nad mediami, mog┼éa zdoby─ç wp┼éywy, pozostaj─ůc na uboczu i w cieniu. Dzi─Öki niej – stworzono liczne fetysze osadzone na bogactwie z┼éota, nie bacz─ůc na to, ┼╝e owe z┼éoto, trzeba by┼éo wy┼éawia─ç ze strumieni, krwi, potu i ┼éez.

Opinia Społeczna

G┼é├│wnym czynnikiem powodzenia w polityce, jest tajno┼Ť─ç jej zamierze┼ä: s┼éowa, nie powinny by─ç zgodne z dzia┼éaniami fetyszysty dyplomaty.

Do czynno┼Ťci po┼╝ytecznych i u┼╝ytecznych, trzecia si┼éa zmusza rz─ůdy niewtajemniczonych, przy pomocy rzekomej opinii publicznej, stworzonej przez trzeci─ů si┼é─Ö, za pomoc─ů medi├│w, re┼╝yserii, manipulacji i przekupstwa.

Media, s┼éu┼╝─ů obecnie do podniecania potrzebnych trzeciej sile – nami─Ötno┼Ťci lub te┼╝ do wykreowania podzia┼éu i egoizmu partyjnego. Media, bywaj─ů bezwarto┼Ťciowe, niesprawiedliwe, k┼éamliwe i wi─Ökszo┼Ťci ludzi, nie rozumie czemu ona s┼éu┼╝─ů.

Media, to ujarzmione, osiod┼éane konie, wzi─Öte mocno w cugle politycznej ideologii. Po ocenzurowanych i kontrolowanych w ca┼éo┼Ťci mediach, przyjdzie kolej na literatur─Ö, kt├│r─ů trzecia si┼éa przekszta┼éci z wytworu jawno┼Ťci, w ocenzurowane, licencjonowane ┼║r├│d┼éo dochod├│w, za pomoc─ů obci─ů┼╝e┼ä podatkowych, kt├│re spadn─ů na drukarnie, wydawnictwa, producent├│w papieru, a tak┼╝e sklepy stacjonarne i internetowe.

Cenzura wolnego s┼éowa, b─Ödzie kara┼éa, za ka┼╝dy atak na fetysz rz─ůdu, czy instytucji ÔÇŽ , poniewa┼╝ poprawno┼Ť─ç polityczna, b─Ödzie spycha┼éa prawd─Ö w kierunku false news├│w, do czego r─Öce przy┼éo┼╝─ů kontrolowane ju┼╝ media, czy wydawnictwa ÔÇŽ

Nikt bezkarnie, nie mo┼╝e za─çmi─ç aureoli rz─ůdowej nieomylno┼Ťci. Pretekstem do zamkni─Öcia cz┼éowieka, wydawnictwa, strony, czy stacji ÔÇŽ , b─Ödzie powszechna podnieta umys┼éowa, kt├│ra zachwieje podstaw─ů pa┼ästwa, czy infrastruktury komunikacyjnej ÔÇŽ

Trzecia si┼éa, aby da─ç przyk┼éad swej si┼éy, tworzy tez─Ö i antytez─Ö oraz fake newsy na masow─ů skale, a tak┼╝e niezale┼╝ne ┼║r├│d┼éa, b─Öd─ůce si┼é─ů nap─Ödow─ů, kreuj─ůca zmiany id─ůce w dobrym kierunku, co ma oznacza─ç istnienie wolno┼Ťci s┼éowa, opozycji i wsp├│┼étworzenia pa┼ästwa.

Kontrola medi├│w

┼╗adna prawdziwa wiadomo┼Ť─ç, nie przedostanie si─Ö do spo┼éecze┼ästwa bez kontroli trzeciej si┼éy, poniewa┼╝ wszystkie agendy medialne, prozdrowotne, naukowe ÔÇŽ , nale┼╝─ů do szeregu certyfikowanych i licencjonowanych instytucji i korporacji o zasi─Ögu mi─Ödzynarodowym, podlegaj─ůcych rz─ůdowi globalnemu, kt├│rego ministerstwa, nale┼╝─ů do trzeciej si┼éy, kt├│ra kultywuje ┼╝er cz┼éowieka na cz┼éowieku.

Manipulacja nad niewtajemniczonymi m├│zgami, dosz┼éa do tego stopnia, ┼╝e prawie wszyscy patrz─ů na ┼Ťwiatowe zdarzenia, przez pryzmat kolorowych szkie┼éek, wywo┼éuj─ůcych konkretne emocje.

Dla trzeciej si┼éy, nie istniej─ů ju┼╝ ┼╝adne przeszkody i granice tamuj─ůce drog─Ö rozwoju, poniewa┼╝ ka┼╝da niewygodna prawda, jest o┼Ťmieszana, cenzurowana (20) oraz obj─Öta ideologi─ů tajemnicy pa┼ästwowej, co pozwala sterowa─ç jednostkami wedle konceptu prawa zwierz─ůt.

Dyplom, tytu┼é, licencja, ┼Ťwiadectwo, certyfikat i inne fetysze, stoj─ů na drodze prawdy, poniewa┼╝ raz zdobyte upowa┼╝nienie, b─Ödzie kneblem autocenzury oraz poprawno┼Ťci politycznej, kt├│ry albo pozwoli funkcjonowa─ç w k┼éamstwie, albo zostanie zniszczony, przez nielegalne wyra┼╝anie prawdy.

Najwa┼╝niejsze dla trzeciej si┼éy, jest wydawanie w ogromnych nak┼éadach ksi─ů┼╝ek, kt├│rych nikt nie b─Ödzie czyta┼é z powodu ich ceny, obj─Öto┼Ťci, czy trudnej tre┼Ťci oraz zmniejszenie liczby wydawnictw periodycznych, kt├│re s─ů najskuteczniejsz─ů trucizn─ů dla spo┼éecze┼ästwa, zmuszonego do przerabiania owych ideologicznych dzie┼é, w celu osi─ůgni─Öcia konkretnego fetyszu ÔÇŽ

Wydawnictwa trzeciej si┼éy, maj─ů za zadanie zwr├│ci─ç powszechny ruch umys┼é├│w w okre┼Ťlonym kierunku, kierunku tanich i popularnych ksi─ů┼╝ek, p┼éodzonych za pomoc─ů jednolitej matrycy, dostosowanej do potrzeb dzieci─Öcego umys┼éu i j─Özyka, zdekonstuowanego czytelnika, ┼╝yj─ůcego wpojonymi fantazjami ÔÇŽ

Podatki k┼éad─ů kres pop─Ödom literackim, a system kar wytworzy zale┼╝no┼Ť─ç literat├│w do trzeciej si┼éy.

Nawet, je┼Ťli znajd─ů si─Ö ch─Ötni do pisania przeciw trzeciej sile, to nie znajd─ů oni wydawc├│w, w┼éa┼Ťciwych dystrybutor├│w, czy drukarni, a sprzeda┼╝ ich ksi─ů┼╝ek, nie przekroczy kilkuset lub kilku tysi─Öcy kopii ÔÇŽ Czo┼éowi wydawcy, drukarnie, dystrybutorzy, nie pozwol─ů sobie na utrat─Ö licencji i uprzywilejowanej pozycji, a trzecia si┼éa, zawsze jest uprzedzona o ruchach, kt├│re maj─ů na celu zniszczenie cywilizacji wyzysku.

Literatura i dziennikarstwo, to dwa najwy┼╝sze czynniki wychowawcze, dlatego trzecia si┼éa, jest w┼éa┼Ťcicielem i obserwatorem wszystkich medi├│w ÔÇŽ Prywatyzacja, jeszcze bardziej scentralizowa┼éa rynek medi├│w, tworz─ůcych szkodliwy wp┼éyw na ludzki umys┼é.

Trzecia si┼éa, wydaje oraz kreuje podzia┼é, za pomoc─ů kra┼äcowo przeciwnych kierunk├│w i zda┼ä, co ma wywo┼éa─ç spo┼éeczne zaufanie, co do istnienia silnych przeciwie┼ästw, kt├│re tak naprawd─Ö ,nigdy nie istnia┼éy, poniewa┼╝ celem podzia┼éu, jest zachowanie w┼éadzy oraz tezy i antytezy.

Trzy plany

Na pierwszym planie mamy niezmienne urz─Ödy, kieruj─ůce si─Ö ideologi─ů tajemnicy, w drugim rz─Ödzie mamy fundacje, think tanki, stowarzyszenia, organizacje pozarz─ůdowe, kt├│rych zadaniem jest n─Öcenie oboj─Ötnych. W trzecim rz─Ödzie, mamy opozycje, wymieniaj─ůca si─Ö w spos├│b kontrolowany z si┼é─ů naczeln─ů, tak aby zawsze istnia┼éa teza i antyteza podzia┼éu, k┼é├│tni i zawi┼Ťci.

Ka┼╝dy idiota, kt├│ry nie potrafi w┼éada─ç samym sob─ů, b─Ödzie zaanga┼╝owany do dzia┼éania tezy i antytezy. Poszukuj─ůcy, b─Öd─ů wybierali pomi─Ödzy kierunkiem : demokratycznym, socjalistycznym, kapitalistycznym, liberalnym, arystokratycznym, republika┼äskim, wyznaniowym, rewolucyjnym, czy anarchistycznym, ale tylko do czasu istnienia konstytucji, po kt├│rej wr├│ci zniewolenie, oparte na transhumanizmie ÔÇŽ

Trzecia si┼éa, posiada jak Bo┼╝ek Wisznu sto r─ůk, sto opcji ustrojowych, wyznaniowych, ideologicznych ÔÇŽ Ka┼╝dy efekt podniecenia ze strony spo┼éecze┼ästwa, zwr├│ci r─Öce w kierunku tych zainteresowa┼ä, poniewa┼╝ osobnik lub podniecona grupa traci rozs─ůdek i ┼éatwo poddaje si─Ö nakazom oraz wp┼éywom, a tak┼╝e regu┼éom i sekretom.

G┼éupcy, b─Öd─ů my┼Ťleli, ┼╝e powtarzaj─ů zdanie dziennika reprezentuj─ůcego ich ob├│z, a tak naprawd─Ö, b─Öd─ů powtarza─ç my┼Ťli trzeciej si┼éy, kt├│re b─Öd─ů dla niej po┼╝─ůdane. Wyobra┼╝aj─ůc sobie, ┼╝e krocz─ů za organem swojej partii, b─Öd─ů szli za sztandarem trzeciej si┼éy – wyzysku cz┼éowieka, przez cz┼éowieka.

Kluby, stowarzyszenia, zrzeszenia, zebrania, wiadomo┼Ťci ÔÇŽ zawsze b─Öd─ů kontrolowane, a du┼╝e struktury, b─Öd─ů rozbijane od ┼Ťrodka, za pomoc─ů rewolucyjnych hase┼é i niepokoj─ůcych sygna┼é├│w ÔÇŽ

Najwa┼╝niejsza dla trzeciej si┼éy, jest prowadzenie bezwarto┼Ťciowej polemiki, dlatego ci kt├│rzy sprzeciwiaj─ů si─Ö poczynaniom trzeciej si┼éy, dotykaj─ů jej istoty oraz wpadaj─ů w rytm bezcelowe dysputy.

Niebezpieczeństwo

Ka┼╝de realne i niebezpieczne dla trzeciej si┼éy – dzia┼éanie, anga┼╝uj─ůce masy, b─Ödzie spostrzegane jako akt buntu, d─ů┼╝─ůcy do nielegalnego przej─Öcia w┼éadzy, kt├│re zdestabilizuje pa┼ästwo, co przekieruje uwag─Ö spo┼éeczn─ů, na akt medialny, stawiaj─ůcy dzia┼éanie pro wolno┼Ťciowe, jako zamach na pa┼ästwo, b─Öd─ůce podstaw─ů stabilnego ustroju, wiary i wolno┼Ťci ÔÇŽ

Tak pobudzony, zdezorientowany oraz przekonany i uspokojony umys┼é, b─Ödzie karmiony k┼éamstwami, danymi, zaprzeczeniami i opiniami specjalist├│w, do czasu rozp┼éyni─Öcia si─Ö problemu, co wynika z przejedzenia tematem ÔÇŽ

Wi─Ökszo┼Ť─ç jednostek, nie wyczuje nawet realnego lub wyre┼╝yserowanego dzia┼éania, poniewa┼╝ nie jest wstanie odr├│┼╝ni─ç prawdy od fikcji.

Badanie gruntu, jest podstawowym zadaniem trzeciej si┼éy, kt├│ra zawsze zwyci─Ö┼╝y, poniewa┼╝ posiada ona dost─Öp do medi├│w tezy i antytezy oraz w razie potrzeby nakaz├│w prawnych ÔÇŽ

Augurzy

Augur (łac.), to rzymski kapłan, który odczytywał wolę bogów z nieba nad miastem na podstawie zjawisk atmosferycznych i lotu ptaków.

Przywilejem augur├│w by┼éo noszenie togi bramowanej purpur─ů i zakrzywionej u g├│ry laski lituus. Zakre┼Ťlali ni─ů ┼Ťwi─Öty kr─ůg templum, wewn─ůtrz kt├│rego obserwowali znaki boskie: zjawiska meteorologiczne i lot ptak├│w. Czynili to w okre┼Ťlone w kalendarzu dni i w wyznaczonych godzinach na p├│┼énocnym szczycie Kapitolu zwanym Arx. Ten obrz─Öd religijny nazywano auspicjami.

Auspicjum (┼éac. auspicium, od avis, ptak + specere, patrze─ç), to staro┼╝ytny rytua┼é rzymski o korzeniach praindoeuropejskich maj─ůcy na celu wywnioskowanie woli bog├│w z lotu wielkich ptak├│w drapie┼╝nych, przede wszystkim or┼éa, s─Öpa oraz kilku innych gatunk├│w, kt├│rych identyfikacja jest sporna.

Pod jakimi auspicjami działa dzisiejsza prasa ?

Wszystkie organy medi├│w, zwi─ůzane s─ů wzajemnie tajemnic─ů zawodow─ů.

┼╗aden z cz┼éon├│w medi├│w, na kszta┼ét staro┼╝ytnych augur├│w, nie wyda tajemnicy swoich informacji, je┼Ťli trzecia si┼éa, nie postanowi ich og┼éosi─ç.

Je┼Ťli potencjalny dziennikarz wie, i┼╝ wszystkie przypadki koronawirusa (24), zosta┼éy przepisane z rubryki chorych na gryp─Ö, to nie ujawni tej prawdy, z powodu tajemnicy zawodowej i poprawno┼Ťci politycznej, kt├│ra wp┼éywa na fetysz wynagrodzenia, stanowiska i roli ÔÇŽ

Aureola dziennikarza, przyci─ůga przekonania wi─Ökszo┼Ťci, a t┼éumy z zapa┼éem krocz─ů za k┼éamcami ÔÇŽ

Konstytucja sposobem licencjonowania praw

Współczesna waga konstytucyjna już runęła, ponieważ trzecia siła ustawiła wagę na tyle dokładnie, by nie przestała się chwiać, dopóki nie przetrze się jej podstawa.

Niewtajemniczeni my┼Ťleli, ┼╝e wykuj─ů j─ů do┼Ť─ç mocno i oczekiwali, ┼╝e waga odzyska┼éa r├│wnowag─Ö.

Je┼Ťli cz┼éowiek, zosta┼é pozbawiony wewn─Ötrznej r├│wnowagi, za pomoc─ů zniszczenia duchowo┼Ťci oraz prawa naturalnego, licencja prawna, nie mo┼╝e tak┼╝e uzyska─ç r├│wnowagi je┼Ťli z jednej strony mamy prawi zwierz─ůt, a z drugiej prawo naturalne ÔÇŽ

Cz┼éowiek, nie mo┼╝e rz─ůdzi─ç innym cz┼éowiekiem, poniewa┼╝ ┼éaknienie, zwi─Öksza urok w┼éadzy niekontrolowanej i nieodpowiedzialnej, osadzonej na prawie zwierz─ůt.

W┼éadze t─ů – zawdzi─Öcza si─Ö terrorowi, kt├│rego widmo kr─ů┼╝y po chatach, kamienicach i ulicach ca┼éego ┼Ťwiata. ┼╗adna elita polityczna i religijna, opieraj─ůca si─Ö na ideologii hierarchicznej, nie jest ju┼╝ wstanie porozumie─ç si─Ö ze spo┼éecze┼ästwem, poniewa┼╝, co dzie┼ä – musi walczy─ç z nim o w┼éadze, pozwalaj─ůc─ů ┼╝erowa─ç jednym na drugich ÔÇŽ

Podzielone ideologicznie spo┼éecze┼ästwo, zosta┼éo oddzielone od w┼éadzy, za pomoc─ů si┼éy widzenia, kt├│rej nie posiada ┼Ťlepe, nieme i g┼éuche spo┼éecze┼ästwo, kt├│re utraci┼éo wszelakie znaczenie. ┼Ülepiec bez kija, ujawnia swe niedo┼é─Östwo.

Trzecia siła i najemnicy

Aby pobudzi─ç ┼╝─ůdnych w┼éadzy do nadu┼╝ywania jej, trzecia si┼éa przeciwstawi┼éa przeciw sobie wszystkie stworzone przez siebie si┼éy, rozwijaj─ůce tendencje liberalne.

W tym samym kierunku, pod─ů┼╝a tak┼╝e przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç, aby wszyscy uzbrojeni w zwierz─Öcy egoizm, d─ů┼╝yli do fetyszu w┼éadzy, jako celu wszystkich ambicji. Pa┼ästwa, b─Öd─ůce wi─Özieniami dla t┼éum├│w, staj─ů si─Ö arenami, co odwraca uwag─Ö wi─Ö┼║nia od swego przeznaczenia.

Arena ukazuje sport, wybory, gry, panseksuslizm – seks, zamieszki, bankructwa, demoralizacj─Ö, jako element zast─Öpczy dla logiki – ┼╝ycia.

Cz┼éowiek, stoj─ůcy po ┼Ťrodku areny, zosta┼é oduczony my┼Ťlenia, przy pomocy medi├│w, edukacji, literatury i mentor├│w.

Podstaw─ů zdekonstruowanego wykszta┼écenia, jest zepchni─Öcie cz┼éowieka do roli u┼╝ytecznego zwierz─Öcia, w oparciu o historie przybli┼╝aj─ůc─ů plebsowi tradycje w┼éadzy, za pomoc─ů biologii, stawiaj─ůcej cz┼éowieka, jako bezduszne zwierze oraz za pomoc─ů lokowania mentor├│w i idoli, kreuj─ůcych i nap─Ödzaj─ůcych ludzkie my┼Ťli, do poprawnych oraz u┼╝ytecznych dla elit – dzia┼éa┼ä.

Szko┼éa, stoi na stra┼╝y hierarchicznego porz─ůdku stada, neguj─ůc czas, ┼éad, prawo, moralno┼Ť─ç, niepodleg┼éo┼Ť─ç oraz dobrostan personalny ka┼╝dej jednostki.

W edukacji lustrzanej, chodzi o to, aby ka┼╝da nawet najg┼éupsza i najm─ůdrzejsza jednostka, wiedzia┼éa, ┼╝e r├│wno┼Ť─ç nie istnieje i nie mo┼╝e istnie─ç, wobec prawa r├│┼╝nic, wytwarzanego za pomoc─ů tradycji, zbli┼╝aj─ůcej cz┼éowiecze┼ästwo do prawa zwierz─ůt, w kt├│rym tygrys, jest tygrysem, a owca, pozostaje w ka┼╝dym nast─Öpnym pokoleniu – owc─ů, czyli ┼╝erem dla urodzonego drapie┼╝nika ÔÇŽ

Dzisiaj fetysz ministra zdrowia i edukacji pozbawi┼é dzieci nawet podstawowego wykszta┼écenia, za pomoc─ů ideologii koronowirusa, poniewa┼╝ dziecko opieraj─ůc si─Ö na zdalnej edukacji, uczy si─Ö patologii, lenistwa, uzale┼╝nienie od komercyjnych gad┼╝et├│w oraz polegania na poprawnie politycznych ┼║r├│d┼éach, akceptowanych przez trzeci─ů si┼é─Ö.

Edukacja wprowadza do g┼éowy ucznia prze┼Ťwiadczenie, ┼╝e nie mo┼╝na by─ç wobec prawa – r├│wnym, dop├│ki nie zdob─Ödziesz fetyszy w┼éadzy, si┼éy i mamona.

Nienawi┼Ť─ç, oparta na hierarchizacji, wzrasta na gruncie ekonomicznym, kt├│ry odreagowuje za pomoc─ů og├│lno┼Ťwiatowego kryzysu. ┼Üwiat stworzony przy pomocy fetyszy i nowo s┼éowia, jest ┼Ťwiatem tajnych sposob├│w, d─ů┼╝─ůcych do okresowego wyprowadzenia ludzi na ulice.

T┼éum z rozkosz─ů, b─Ödzie przelewa┼é krew, protestowa┼é i poszukiwa┼é nowych ideologii, opartych na w┼éadzy cz┼éowieka na cz┼éowieku. Cz┼éowiek, b─Ödzie zabija┼é, okrada┼é i niszczy┼é ka┼╝dego, komu w wyniku podzia┼éu – zazdro┼Ťci┼é ÔÇŽ

Nietykalno┼Ť─ç

Nietykalni mi─Ödzynarodowi fetyszy┼Ťci, zawsze znajd─ů nowe marionetki dla swojego cyrku, kreuj─ůcego przemoc silniejszego na s┼éabszym.

Bezlitosna si┼éa, b─Ödzie bezwgl─Ödna dla cudzych b┼é─Öd├│w oraz pob┼éa┼╝liwa dla w┼éasnych zbrodni, niszcz─ůcych wolne narody pierwotne. Trzecia si┼éa, jest nad wyraz cierpliwa, a┼╝ do m─Öcze┼ästwa wobec gwa┼ét├│w i ┼Ťmia┼éego despotyzmu.

Trzecia si┼éa, przez swych agitator├│w, podsuwa ludowi my┼Ťl, ┼╝e dopuszczaj─ůc si─Ö nadu┼╝y─ç, szkodz─ů pa┼ästwom dla cel├│w wy┼╝szych, a mianowicie, dla osi─ůgni─Öcia pomy┼Ťlno┼Ťci lud├│w, dla ich braterstwa mi─Ödzynarodowego, czy dla solidarno┼Ťci i r├│wnouprawnienia.

Jednak nikt nie powie cz┼éowiecze┼ästwu, ┼╝e owe dzia┼éania, s┼éu┼╝─ů tylko i wy┼é─ůcznie trzeciej sile. Panseksualizm – homoseksualizm, feminizm, aborcja, seksualizacja dzieci, genderyzm, koronawirus ÔÇŽ , to ideologie wytworzone w celu osi─ůgni─Öcia konkretnych cel├│w.

I oto lud gani niewinnych, usprawiedliwia winnych, stopniowo umacniaj─ůc si─Ö w przekonaniu, ┼╝e wolno mu robi─ç, co tylko zechce. Wskutek takiego stanu rzeczy, nar├│d burzy wszystko, co ma cechy sta┼éo┼Ťci i na ka┼╝dym kroku, doprowadza do zaburze┼ä.

S─ůdy, administracje, tytu┼éy ÔÇŽ fetysze na pokaz

U lud├│w pierwotnych, istnia┼éo obiecad┼éo, czyli my┼Ťl i s┼éowo, poprzez obietnice, stawa┼éo si─Ö dzia┼éaniem.

Podczas gdy dzi┼Ť, elity zas┼éaniaj─ů i zadawalaj─ů si─Ö tym, co na pokaz – fetyszem tytu┼éu, roli, licencji, stanowiska ÔÇŽ nader rzadko zwracaj─ůc uwag─Ö, czy na gruncie spo┼éecznym, po obietnicy nast─Öpowa┼éo wykonanie. Zorganizowano bezproduktywne pa┼ästwa, organizacje i instytucje ÔÇŽ na pokaz, kt├│re w spos├│b wymowny, dowodz─ů swego dobroczynnego wp┼éywu na post─Öp, tworz─ůc w istocie zag┼éad─Ö realnych warto┼Ťci ÔÇŽ

Krasom├│wstwo i nowomowa

Je┼Ťli m├│wisz, m├│w du┼╝o w taki spos├│b, aby znudzi─ç spo┼éecze┼ästwo, nie zwracaj─ůce ju┼╝ uwagi na tre┼Ť─ç przekazu.

Aby ow┼éadn─ů─ç opini─ů spo┼éeczn─ů, nale┼╝y j─ů doprowadzi─ç do ca┼ékowitej dezorientacji, g┼éosz─ůc tak d┼éugo z r├│┼╝nych stron tyle sprzecznych pogl─ůd├│w, ┼╝e niewtajemniczeni zab┼é─ůdz─ů w tym labiryncie i nie zrozumiej─ů, ┼╝e najlepiej jest nie mie─ç ┼╝adnych przekona┼ä, co do spraw politycznych, kt├│rych spo┼éecze┼ästwo nie mo┼╝e by─ç ┼Ťwiadome, bowiem ┼Ťwiadomy jest ich tylko ten, kto kieruje spo┼éecze┼ästwem.

Inicjatywa osobista

Nie ma nic r├│wnie niebezpiecznego, jak inicjatywa osobista. Je┼╝eli jest genialna, w├│wczas mo┼╝e dokaza─ç wi─Öcej ni┼╝ miliony ludzi, w┼Ťr├│d kt├│rych zasiali┼Ťmy wa┼Ť┼ä. Trzecia si┼éa, tak kieruje wychowaniem spo┼éecze┼ästw niewtajemniczonych, ┼╝eby wobec ka┼╝dej sprawy, wymagaj─ůcej inicjatywy, opuszczali r─Öce w bezradnej bezczynno┼Ťci i ignorancji.

Trzecia si┼éa, cenzuruje oraz neguje tego typu inicjatywy, zestawiaj─ůc je z innymi incatywami, co w wyniku podzia┼é├│w wyczerpuje jej si┼éy. Pami─Ötaj – inicjatywa osobista, to ┼║r├│d┼éo powa┼╝nych wstrz─ůs├│w moralnych, rozczarowa┼ä i niepowodze┼ä.

Nadrz─ůd organizacji ponad narodowych

Strach, przed niewyja┼Ťnion─ů si┼é─ů oraz zm─Öczenie sztucznymi problemami, zmusi narody do powo┼éania rz─ůdu ┼Ťwiatowego, kt├│ry nagle, oka┼╝e si─Ö gotowym i dobrze funkcjonuj─ůcym organizmem, poniewa┼╝ to, co ju┼╝ istnia┼éo, zostanie nagle odkryte ÔÇŽ

Trzecia si┼éa nie chce, aby niewtajemniczeni ju┼╝ teraz spostrzegli wy┼éaniaj─ůca si─Ö z pustki – fasad─Ö rz─ůdu globalnego, kt├│ry ┼é─ůczy pa┼ästwa handlowe, za pomoc─ů ideologii prawa mi─Ödzynarodowego, morskiego, kt├│re umacniaj─ů prawo zwierz─ůt.

Artykuł pierwszej potrzeby

Trzecia si┼éa, zawsze podnosi p┼éace zarobkow─ů, co jednak nie przyniesie ┼╝adnej korzy┼Ťci robotnikom, poniewa┼╝ obok podwy┼╝ek p┼éac, uruchamia si─Ö podwy┼╝ki podatk├│w, co wp┼éywa na ceny podstawowych produkt├│w, hodowli i us┼éug po┼Ťrednich.

Podkopanie ┼║r├│de┼é wytw├│rczo┼Ťci personalnej, jest proste, za pomoc─ů wytworzenia koncern├│w i przyzwyczajenia ludzkiego kapita┼éu do anarchii oraz nadu┼╝ywania na┼éog├│w (38). Wykup ziemi i zniszczenie inteligentnych jednostek, nie wtajemniczonych w spisek w┼éadz, jest celem samym w sobie.

Ach, te wybory

Możecie sobie głosować, grać i wybierać, ponieważ zawsze będziecie grali przeciwko sobie.

Strach, jest waszym wrogiem, a wiara waszym przekle┼ästwem. Szanta┼╝ oparty jest na uzale┼╝nieniu lub buncie, zwalczaj─ůcym szanta┼╝, co zawsze postawi was w roli niewolnika, wybieraj─ůcego pomi─Ödzy tez─ů i antytez─ů, co przek┼éada si─Ö na sk┼éadanie ho┼édu fetyszowi tytu┼éu – prezydenta, premiera, czy ministra ÔÇŽ

Stan wyj─ůtkowy

Ka┼╝dy wasz wyb├│r, b─Ödzie pretekstem do kolejnej lekcji pokory, za pomoc─ů wprowadzenia stanu wyj─ůtkowego. Strategia noszenia maseczek w szczeg├│lne ciep┼ée dni, zbli┼╝y spo┼éecze┼ästwo do powszechnego zapalenia p┼éuc. Akcja, ma na celu doprowadzenia szczytu zachorowa┼ä na okres przewidzianego terminu – powrotu koronawirusa, kt├│rego ideologia, powsta┼éa na skutek przepisania warto┼Ťci chor├│b grypopodobnych, do rubryki koronawirusa.

Pan Szumowski, członek międzynarodowego zakonu maltańskiego, urodzony aktor, spekulant i kłamca, stwierdził, iż : nie ma maseczki, nie ma zakupów.

A my, jako ┼Ťwiadome ofiary jego manipulacji – olewamy sklepy, firmy i ludzi wymagaj─ůcych maseczek, olewamy fetyszyst├│w, k┼éamc├│w i aktor├│w, zara┼╝onych ch─Öci─ů w┼éadzy nad innymi lud┼║mi.

Masowo zwracajmy fetysze dowod├│w, ┼Ťwiadectw, licencji ÔÇŽ i zacznijmy umieszcza─ç fetyszyst├│w – wariat├│w w przeznaczonych dla nich domach, wedle zasady: kto ma inteligencje bezobjawow─ů, wymaga opieki, edukacji, leczenia oraz ci─ůg┼éej kontroli, ratuj─ůcej wolnej jednostki !

Lah, jest panem samego siebie i ┼╝adnej w┼éadzy p┼éyn─ůcej z zewn─ůtrz, nigdy nie potrzebowa┼é i nie b─Ödzie potrzebowa┼é, poniewa┼╝ Lah, jest odpowiedzialny, samo-stanowi i potrafi si─Ö samoogranicza─ç, czego nie potrafi ┼╝aden fetyszysta ubrany w slogan stanowiska, czy tytu┼éu ÔÇŽ

Mo┼╝esz by─ç kimkolwiek zechcesz, i nikt, tobie tego nie zabroni o ile przestrzegasz prawa naturalnego i ograniczasz w┼éasne ┼éaknienie, poniewa┼╝ egoizm, niesie za sob─ů zniewolenie, czyli brak powszechnej r├│wno┼Ťci i wolno┼Ťci ÔÇŽ

Wolna wola, to forma samostanowienia, kt├│ra istnieje tylko wtedy, gdy towarzyszy jej samoograniczenie.

Wyb├│r ani determinizm, jako elementy iluzoryczne, nie s─ů przejawami wolnej woli.

Wyb├│r cz┼éowieka, opcji, wyznanie ÔÇŽ dobra lub z┼éa, anio┼éa, czy demona, nie jest wyborem cz┼éowiecze┼ästwa, lecz wyborem strony sztucznego konfliktu, kt├│ry powinien by─ç obcy m─ůdremu cz┼éowiekowi.

Polityk i ksi─ůdz, nie mo┼╝e nic wam zaoferowa─ç i nic wam da─ç, poniewa┼╝ obydwoje – niczego nie maj─ů, wszystko co wychodzi od nich, pochodzi z waszych kieszeni i otaczaj─ůcej wszystkich ideologii, kt├│ra zabarwia dusz─Ö wiernych na kolor tezy lub antytezy, wyznawanego pogl─ůdu, nios─ůcego fetyszowy zysk, kosztem wiernych, zahipnotyzowanych wizj─ů ogrzewania si─Ö w blasku autorytetu i wygranej gry.

Jedyn─ů wybitn─ů, ale niechlubn─ů cech─ů autorytetu, jest umiej─Ötne ┼╝erowanie cz┼éowieka na cz┼éowieku, za pomoc─ů wyuczonych modeli manipulacji i decyzji autorytarnych, generuj─ůcych strachu ciekawo┼Ť─ç.

Pomy┼Ťlcie o tym zanim p├│jdziecie na jakiekolwiek wybory ÔÇŽ

Dydymus

Akademia Filozoficzna Dydymusa

Art i Styl - Styl i Harmonia Twojej Przestrzeni
O Autorze

Publikacje

Suweren Rzeczpospolitej / RÓD Mazowiecki
Podobne publikacje
MatrixRozumiemy

Nieprzekraczalna granica władzy i prawa

Autorytet, czyli przeszczepienie cudzych ideologii na grunt spo┼éeczny, jest podstawow─ů form─ůÔÇŽ
Czytaj
Matrix

Rz─ůd i iluzja urz─Ödu

Rz─ůd, jest z┼éudzeniem w┼éadzy, ale co najwa┼╝niejsze, rz─ůd jest tw├│rc─ů powszechnej kontroliÔÇŽ
Czytaj
Matrix

Jak wyj┼Ť─ç z jaskini plato┼äskiej

Cz┼éowiek wsp├│┼éczesny nie wyszed┼é z jaskini, lecz tkwi tam po dzi┼Ť dzie┼ä, w iluzorycznejÔÇŽ
Czytaj
Newsletter
B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco
Redakcja powiadomi Ci─Ö o nowo┼Ťciach, warto┼Ťciowych wpisach i wydarzeniach w przestrzeni Ari├│w - Suweren├│w Rzeczpospolitej

Dodaj komentarz

Tw├│j adres e-mail nie zostanie opublikowany.