NaturaRozw贸j duchowyZdrowie

Oko Horusa, czyli przysadka m贸zgowa

Oko Horusa, czyli przysadka m贸zgowa
Market GIOCO. Tw贸j Sklep Ze Zdrow膮 呕ywno艣ci膮

Sz贸sta czakra – Anja, zwana trzecim okiem, za kt贸r膮 si臋 kryje przysadka m贸zgowa po艂膮czona razem z szyszynk膮 otwieraj膮 wsp贸lnie wewn臋trzne widzenie.

PRZYSADKA M脫ZGOWA jest wielko艣ci grochu, ulokowana w 艣rodku czo艂a, dok艂adnie pomi臋dzy fizycznymi oczami cz艂owieka, w tak zwanym – siode艂ku tureckim. Jest bardzo wa偶nym gruczo艂em w ciele cz艂owieka. Dzieli si臋 na dwie cz臋艣ci: przedni膮 i tyln膮. Tylna jest magazynem, wydziela oksytocyn臋 i hormon antydiuretyczny. Przednia cz臋艣膰 wydziela hormon wzrostu, prolaktyn臋, hormon ACTH, TSH, FSH, LSA.

Ten gruczo艂 powi膮zany z sz贸st膮 czakr膮 jest zwany przez ezoteryk贸w „siedzib膮 umys艂u”. Przednia cz臋艣膰 przysadki m贸zgowej redukuje emocje, my艣li, a kiedy zaczyna si臋 budzi膰 cz艂owiek jest zdolny dzi臋ki temu tworzy膰 poezj臋 i muzyk臋. Tylna cz臋艣膰 reguluje my艣li i intelekt cz艂owieka.

SZYSZYNKA – pineal gland – siedziba o艣wiecenia wsp贸艂pracuje z przysadk膮 m贸zgow膮,
otwiera intuicj臋 i kosmiczn膮 艣wiadomo艣膰. Te dwa gruczo艂y otwieraj膮 te偶 kosmiczn膮 intuicj臋.

Szyszynka le偶y nieco wy偶ej ni偶 przysadka m贸zgowa. Znaleziono w niej pigment, kt贸ry r贸wnie偶 znajduje si臋 w fizycznych oczach. Kontroluje wszystkie ruchy 艣wiat艂a w ca艂ym ciele, zgodnie z dobowym zapotrzebowaniem i wp艂ywa na rytm r贸偶nych funkcji fizjologicznych cz艂owieka. Kontroluje r贸wnie偶 seksualne zapotrzebowania, szczeg贸lnie w okresie dojrzewania. Razem z przysadk膮 m贸zgow膮 strzeg膮 aby zbyt wcze艣nie nie budzi艂y si臋 w cz艂owieku zapotrzebowania seksualne. Kiedy oba te gruczo艂y pozostaj膮 w harmonii natychmiast wszystkie opcje „nie w czasie” s膮 wycinane.

Wiadomo, 偶e przebudzona szyszynka produkuje 艣wiat艂o. Kiedy szyszynka i przysadka m贸zgowa s膮 w pe艂ni rozwini臋te ich wibracje pobudzaj膮 akcj臋 trzeciego oka. Aktywuj膮 i uruchamiaj膮 w cz艂owieku wysok膮 m膮dro艣膰, daj膮 klucz do wielkiej wiedzy kosmicznej.

TRZECIE OKO -znane te偶 jako „oko duszy” otwiera si臋 podczas aktywacji szyszynki. Kosmiczne 艣wiat艂o 艂膮czy si臋 z osob膮 poprzez anatomiczny nerw optyczny – thalamic, kt贸ry znajduje si臋 w si贸dmej czakrze korony. Kiedy energia kosmiczna osi膮ga przysadk臋 m贸zgow膮 w贸wczas kosmiczne 艣wiat艂o wp艂ywa do szyszynki i osi膮ga w m贸zgu trzeci膮 komor臋. Zostaje zawarte mistyczne ma艂偶e艅stwo. W tym samym czasie w tego cz艂owieka m贸zgu rodzi si臋 embrion – „ludzki andromedus”. „

O gdyby艣 by艂 moim bratem, kt贸ry ssa艂 pier艣 mojej matki! Spotkawszy na ulicy, uca艂owa艂abym ci臋, i nikt by mn膮 nie m贸g艂 pogardzi膰.” (PnP 8, 1) Przysadka m贸zgowa trzyma pozytywne energie – m臋skie, szyszynka trzyma negatywne energie – 偶e艅skie. Kiedy obie te energie spotkaj膮 si臋 razem zostaje zawarte mistyczne ma艂偶e艅stwo.

Dla cz艂owieka jest to pot臋偶na inicjacja, rodzi si臋 wielowymiarowa 艣wiadomo艣膰 i dotychczasowa 艣wiadomo艣膰 cz艂owieka przechodzi przez granic臋 pi膮tego wymiaru, pod膮偶a ju偶 w te najwy偶sze wymiary kosmiczne. Wznosz膮ce si臋 kundalini daje impuls z Ziemi poprzez kana艂y g艂贸wnych nerw贸w, a偶 do medulla oblongata, nast臋pnie wchodzi do m贸zgu, dok艂adnie do przysadki m贸zgowej, budzi szyszynk臋, kt贸ra w tym czasie zaczyna otrzymywa膰 艣wiat艂o z wysokich poziom贸w kosmicznych. 呕e艅ska energia Ziemi 艂膮czy si臋 z m臋sk膮 w przysadce m贸zgowej i 偶e艅ska energia szyszynki 艂膮czy si臋 z m臋sk膮 energi膮 kosmiczn膮.

Kiedy te dwie czakry: sz贸sta i si贸dma obudz膮 si臋, nast臋puje to spotkanie w trzeciej komorze. Nast臋puje pe艂na harmonia mi臋dzy materi膮 i dusz膮. Kosmiczne 艣wiat艂o zaczyna wp艂ywa膰 w trzech wymiarowy m贸zg. Zmienia si臋 powoli na wielowymiarowy i wysoko podnosi cz艂owieka 艣wiadomo艣膰.

„鈥prowad藕 mnie o kr贸lu do swoich komnat, aby艣my mogli si臋 radowa膰 i weseli膰 tob膮, upija膰 si臋 twoj膮 mi艂o艣ci膮 bardziej ni偶 winem鈥” (Pnp 1, 4)

Otwarte trzecie oko – zwane te偶 przez Egipcjan „Okiem Horusa”, 艣wi膮tynia w kt贸rej wiele rodzaj贸w energii otwiera m贸zg i wpuszcza w cia艂o cz艂owieka m膮dro艣膰 i o艣wiecenie. Cz艂owiek opuszcza niskie plany trzech wymiarowe – ziemskie i przenosi si臋 w te najwy偶sze

Po wnikni臋ciu nowej energii do m贸zgu cz艂owieka zmienia si臋 w jego ciele wiele rzeczy, np. wzrok – na tak zwany „wzrok astralny”. W m贸zg cz艂owieka wzrasta cz臋stotliwo艣膰 drga艅, a te s膮 przenoszone dalej na ca艂e cia艂o i powoli taki cz艂owiek zmienia swoje cia艂o na tak zwany „organizm astralny”. Nast臋puj膮 nowe warunki i dotychczasowe fizyczne uwarunkowania dostosowuj膮 si臋 do nowych potrzeb. Taki cz艂owiek zaczyna inaczej widzie膰, inaczej s艂ysze膰, postrzega rzeczy, kt贸rych nigdy wcze艣niej nie postrzega艂. W astralnym organizmie pewne o艣rodki ewoluuj膮, zasilane i o偶ywiane Energi膮 Kundalini.

Nie s膮 to ju偶 zwyk艂e o艣rodki – zwyk艂e organy, jakich u偶ywa艂 dotychczas cz艂owiek, lecz mocno rozbudzone wibruj膮ce w wysokiej oktawie Wszech艣wiata. Taki ju偶 mocno zmieniony cz艂owiek zaczyna widzie膰 艣wietliste barwy, aur臋, s艂ysze膰 niewidzialne d藕wi臋ki – do tej pory przez niego nies艂yszalne, postrzega inne twarze, krajobrazy.

Tak zwana KOMORA III (komnata) znajduje si臋 pomi臋dzy dwoma p贸艂kulami m贸zgowymi. Jest to w膮ska przestrze艅, daje m贸zgowi ochron臋 przed uszkodzeniami, jest drog膮 dla cyrkulacji p艂ynu m贸zgowo-rdzeniowego.

KOMORY M脫ZGU s膮 zbiorem czterech przestrzeni wewn膮trz m贸zgowia, w kt贸rych wytwarzany jest p艂yn m贸zgowo-rdzeniowy i z kt贸rych nast臋pnie wydostaje si臋 do przestrzeni podpaj臋czyn贸wkowej, gdzie kr膮偶y otaczaj膮c ca艂y o艣rodkowy uk艂ad nerwowy. P艂yn ten wytwarzany jest z osocza krwi przez splot naczyni贸wkowy – laterales.

Dwie komory boczne (艂ac. ventriculis), komora III (ventricules tertius), komora czwarta (ventricules quartus). Ka偶da z obu p贸艂kul m贸zgu zawiera w sobie jedn膮 komor臋 boczn膮 posiadaj膮c膮 艂ukowaty kszta艂t, przypominaj膮cy pochylon膮 w d贸艂 literk臋 C.

W komorach bocznych wyr贸偶nia si臋 rogi przednie si臋gaj膮ce do p艂at贸w czo艂owych, rogi dolne w p艂atach skroniowych, rogi tylne w p艂atach potylicznych oraz cz臋艣ci 艣rodkowe. Komory boczne poprzez otwory mi臋dzykomorkowe Monroego 艂膮cz膮 si臋 z le偶膮c膮 nieco ni偶ej, ale po艂o偶on膮 centralnie komor膮 III, znajduj膮c膮 si臋 cz臋艣ciowo w obr臋bie mi臋dzym贸zgowia.

W tylnej cz臋艣ci komory III rozpoczyna si臋 w膮ski kana艂 Sylwiusza nazywany tak偶e wodoci膮giem m贸zgu, kt贸ry nie posiada w sobie splotu naczyniowego i przebiegaj膮c przez 艣r贸dm贸zgowie 艂膮czy si臋 z le偶膮c膮 jeszcze ni偶ej r贸wnie偶 w linii 艣rodkowej komor膮 IV. Ostatnia z kom贸r znajduje si臋 pomi臋dzy tyln膮 cz臋艣ci膮 pnia m贸zgu a m贸偶d偶kiem. Komora IV posiada dwa otwory boczne – Luschki oraz jeden nieparzysty otw贸r Magendiego, przez kt贸ry p艂ynie p艂yn m贸zgowo – rdzeniowy i przechodzi do przestrzeni podpaj臋czyn贸wkowej. MEDULLA OBLONGATA – rdze艅 przed艂u偶ony, cz臋艣膰 m贸zgu ( dok艂adnie ty艂om贸zgowie) o kszta艂cie 艣ci臋tego sto偶ka 艂膮czy rdze艅 kr臋gowy z m贸偶d偶kiem ( ty艂om贸zgowiem wt贸rnym). Skupione s膮 w nim o艣rodki nerwowe odpowiedzialne za funkcje oddechowe, o艣rodek oddechu, o艣rodek ruchowy, o艣rodek sercowy, ssania, 偶ucia, po艂ykania oraz o艣rodki odpowiedzialne za wymioty, kichanie, kaszel, ziewanie, wydzielanie potu.

Uszkodzenie medulla oblongata niesie za sob膮 powa偶ne zagro偶enie 偶ycia. 艢w. Augustyn wprowadzi艂 do swoich nauk koncepcj臋 psychiczn膮 Arystotelesa i Galena, w kt贸rych opisuje, 偶e komory m贸zgu pompuj膮 energi臋 duchow膮 i s膮 siedliskiem r贸偶nych cech takich jak fantazja, wyobra藕nia, ocenianie, my艣lenie, pami臋膰. Wed艂ug 艢w. Augustyna: 鈥 do odzyskania kontaktu duszy z Bogiem mo偶na doj艣膰 tylko na drodze bezpo艣redniego kontaktu ze 艣wiatem idei i nie podobne jej osi膮gn膮膰 na drodze nawet najbardziej wnikliwych studi贸w rzeczywisto艣ci materialnych, ani nie da si臋 tego osi膮gn膮膰 na drodze samych studi贸w filozoficznych, jak naucza艂 Platon 鈥 艢w. Augustyn twierdzi艂, 鈥, 偶e aby odzyska膰 kontakt z Bogiem, duszy jest potrzebny akt samego Boga. Zwa艂 go r贸wnie偶 iluminacj膮. 鈥 Twierdzi艂, 偶e: 鈥 to B贸g w ostateczno艣ci decyduje czy dusza do niego dojdzie czy nie鈥 Pisa艂: 鈥 bez Woli Boga nie spada z drzewa ani jeden listek 鈥

Odwied藕 stron臋 autora i pami臋taj by wspiera膰 dobre tre艣ci!

Art i Styl - Styl i Harmonia Twojej Przestrzeni
O Autorze

Publikacje

Suweren Rzeczpospolitej / R脫D Mazowiecki
Podobne publikacje
Zdrowie呕ywienie

Czy艣ciec le艣ny, czy rzeczywi艣cie jest lepszy od czystka? Przepisy.

Czy艣ciec le艣ny [Stachys sylvatica L.] jak nazwa wskazuje jest zio艂em oczyszczaj膮cym鈥
Czytaj
Zdrowie呕ywienie

Herbata z li艣ci malin.

W艂a艣ciwo艣ci prozdrowotne owoc贸w maliny znane s膮 ju偶 od staro偶ytno艣ci. Uprawiane by艂y one鈥
Czytaj
Rozw贸j duchowy

Z艂ota Ksi臋ga "B贸g w dzia艂aniu"

Do艣wiadczenia, kt贸re s膮 wynikiem pozornych tajemnic 偶ycia, gdy s膮 przez nas dobrze zrozumiane鈥
Czytaj
Newsletter
B膮d藕 na bie偶膮co
Redakcja powiadomi Ci臋 o nowo艣ciach, warto艣ciowych wpisach i wydarzeniach w przestrzeni Ari贸w - Suweren贸w Rzeczpospolitej

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany.