Styl ┼╝ycia

Wedyjska wiedza o przeznaczeniu człowieka

Wedyjska wiedza o przeznaczeniu człowieka
Market GIOCO. Tw├│j Sklep Ze Zdrow─ů ┼╗ywno┼Ťci─ů

Przeznaczenie cz┼éowieka, jego natura i wrodzone sk┼éonno┼Ťci s─ů bardzo szeroko studiowanymi tematami w Wedach. Dlaczego? Wiedza o tym, kim w istocie jeste┼Ťmy, jakie nasze cechy naturalne mog─ů by─ç pomocne w rozwoju nas jako jednostki oraz nas jako ludzko┼Ťci jest podstawow─ů wiedz─ů, daj─ůc─ů oparcie i zrozumienie, spok├│j i ukierunkowanie energii na to, co naprawd─Ö ma dla nas sens w ┼╝yciu.

┼╗ycie niezgodne ze swoim przeznaczeniem skutkuje niezadowoleniem, brakiem satysfakcji, rozgoryczeniem i depresj─ů.

My┼Ťl─Ö nawet, ┼╝e mo┼╝e by─ç g┼é├│wn─ů jej przyczyn─ů. Poczucie bowiem bycia ÔÇ×na swoim miejscuÔÇŁ daje niezwyk┼é─ů moc przyj─Öcia siebie, wyswobadza ogromne pok┼éady energii i umo┼╝liwia bardzo szybki i efektywny rozw├│j.

Wedy m├│wi─ů o istnieniu czterech podstawowych stopni rozwoju ┼Ťwiadomo┼Ťci ludzkiej. Te stopnie to warny/kasty. S┼éowo ÔÇ×warnaÔÇŁ w t┼éumaczeniu z sanskrytu oznacza dos┼éownie ÔÇ×kolor, jako┼Ť─çÔÇŁ.

Warna okre┼Ťla natur─Ö cz┼éowieka, jego wrodzone talenty i umiej─Ötno┼Ťci.

W pocz─ůtkowym niezdeformowanym rozumieniu tego zjawiska warny okre┼Ťla┼éy poziom rozwoju duchowego w oparciu o ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼Ťwiatopogl─ůd, rozumienie swojego miejsca w spo┼éeczno┼Ťci i relacji z rodzin─ů i ojczyzn─ů.

Niestety, wraz ze wzrostem poziomu degradacji ludzi warny zacz─Öto u┼╝ywa─ç do podzia┼éu spo┼éecze┼ästwa ze wzgl─Ödu na poziom posiadania ÔÇô bogatych, klas─Ö ┼Ťredni─ů i biednych.

Pocz─ůtkowo ludzie wiedzieli, ┼╝e rozwijaj─ůc si─Ö i zajmuj─ůc si─Ö samopoznaniem, id─ůc po drodze duchowego rozwoju w ci─ůgu ┼╝ycia cz┼éowiek mo┼╝e przej┼Ť─ç z jednej warny w drug─ů (przy czym mo┼╝e zar├│wno wznie┼Ť─ç si─Ö wy┼╝ej jak i opu┼Ťci─ç).

W dzisiejszych Indiach zachowa┼é si─Ö system kastowy w zdeformowanej formie, uwa┼╝a si─Ö bowiem, ┼╝e przynale┼╝no┼Ť─ç do danej kasty (warny) przekazywana jest jako dziedzictwo, czyli patrzy si─Ö na cz┼éowieka nie pod k─ůtem przejawianych zdolno┼Ťci i naturalnych sk┼éonno┼Ťci, a stereotypowo odnosi do okre┼Ťlonej kasty wed┼éug rodu, w kt├│rym przyszed┼é na ┼Ťwiat.I nie daje prawa na zmian─Ö i rozw├│j.

Najwa┼╝niejsze w rozumieniu wiedzy o warnach jest zrozumienie, ┼╝e ka┼╝da warna uczy nas czego┼Ť innego i ka┼╝da jest tak samo wa┼╝na i niezb─Ödna dla prawid┼éowego rozwoju cz┼éowieka i ludzko┼Ťci.

Nie mo┼╝na wskoczy─ç na dach bez przej┼Ťcia wszystkich poszczeg├│lnych stopni drabiny. Tymi stopniami s─ů w┼éa┼Ťnie kolejne warny. Ucz─ůc si─Ö w szkole ┼╝ycia jak gdyby ÔÇ×zaliczamyÔÇŁ kolejne stopnie otrzymuj─ůc mo┼╝liwo┼Ť─ç przej┼Ťcia na wy┼╝szy poziom.

Prawid┼éowe rozumienie sensu warn doprowadza do tego, ┼╝e ka┼╝da z nich jest otaczana g┼é─Öbokim szacunkiem i powa┼╝aniem, w spo┼éeczno┼Ťci jest bowiem miejsce i przeznaczenie dla przedstawicieli ka┼╝dej z nich: szudr (wykonawc├│w), wajszji (rzemie┼Ťlnik├│w i biznesmen├│w), kszatriji (wojownik├│w i w┼éadc├│w) oraz brahman├│w (nauczycieli).

Szudry to warna ludzi o najni┼╝szym poziomie rozwoju ┼Ťwiadomo┼Ťci. To pracownicy wykonuj─ůcy wszystkie rodzaje odtw├│rczej pracy, kt├│rych ┼╝yciowym priorytetem jest przetrwanie i rozmna┼╝anie si─Ö.

Na tym etapie rozwoju ┼Ťwiadomo┼Ťci cz┼éowiek uczy si─Ö pracy ze ┼Ťwiatem fizycznym, s┼éu┼╝enia i podporz─ůdkowywania si─Ö, pokonania lenistwa, ci─Ö┼╝kiej i skutecznej pracy.

Praca szudr polega na wykonywaniu powtarzaj─ůcych si─Ö czynno┼Ťci. Ludzie tej warny czuj─ů si─Ö dobrze tylko w znanym sobie ┼Ťrodowisku i pracy. Bardzo konserwatywni, pod─ů┼╝aj─ů wyznaczon─ů ┼Ťcie┼╝k─ů, nie widz─ů mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju, nowych rozwi─ůza┼ä, adaptuj─ů si─Ö do tego, co jest. Nie lubi─ů zmian. Dobrze czuj─ů si─Ö w pracy fizycznej, ┼éatwiej im macha─ç m┼éotem ni┼╝ naprawia─ç zegarek.

Szudra mo┼╝e z dum─ů przyzna─ç, ┼╝e 30 lat pracowa┼é w fabryce, poniewa┼╝ dla niego jest to najwi─Öksze osi─ůgni─Öcie.

Nie ci─ůgnie go do zdobywania wiedzy i zmiany siebie. Potrzebuje wci─ů┼╝ potwierdza─ç swoj─ů racj─Ö. Motywuj─ů go zwykle problemy, kt├│re musi pokona─ç. Nie jest zdolny do kierowania innymi lud┼║mi, potrzebuje kogo┼Ť, kto zorganizuje jego prac─Ö. Mo┼╝e by─ç i informatykiem, i pracowa─ç z ┼éopat─ů, je┼Ťli zwyczajnie wykonuje prac─Ö odtw├│rcz─ů bez ┼╝adnej inicjatywy ze swojej strony. Szudra ┼╝yje dla siebie, to wykonawca. Rodzica szudr─Ö trzeba stale chwali─ç za trosk─Ö, nawet nadmiern─ů.

Przepracowany poziom szudry to cz┼éowiek, kt├│ry stoi twardo na ziemi, wytrzyma┼éy, lubi─ůcy trud fizyczny, posiadaj─ůce dobre zdrowie i rozwini─Öty instynkt macierzy┼äski lub ojcowski, dobry pomocnik. Kocha przyrod─Ö.

Kolejnym stopniem rozwoju ludzkiej ┼Ťwiadomo┼Ťci s─ů wajszji ÔÇô warna rzemie┼Ťlnik├│w, rolnik├│w, handlarzy i przedsi─Öbiorc├│w.

Ich przeznaczeniem jest karmienie i utrzymywanie przedstawicieli pozosta┼éych warn. Cz┼éowiek, kt├│ry nauczy┼é si─Ö budowa─ç dom (szudra) teraz chce stworzy─ç sobie komfort i przytulno┼Ť─ç, pojawia si─Ö zatem poci─ůg do pieni─Ödzy, komfortu, estetyki.

Ludzie tej warny tworz─ů materialno-techniczn─ů podstaw─Ö spo┼éecze┼ästwa, organizuj─ůc wymian─Ö towar├│w, tworz─ůc miejsca pracy, zaspokajaj─ůc materialne potrzeby ludzi. Rozwijaj─ů swoj─ů wol─Ö, pojawia si─Ö wi─Öksza kontrola nad impulsami, wi─Öcej odpowiedzialno┼Ťci i zdecydowania.

G┼é├│wn─ů motywacj─ů dla nich b─Ödzie poci─ůg do gromadzenia rzeczy oraz przyjemno┼Ť─ç.

Je┼Ťli pozbawi si─Ö wajszji przyjemno┼Ťci, straci sens ┼╝ycia. Podczas gdy dla szudry wa┼╝ne b─Ödzie zaspokojenie g┼éodu, wajszja potrzebuje jeszcze ten g┼é├│d nasyci─ç smacznym i pi─Öknie podanym jedzeniem. Wymagania wzgl─Ödem poziomu ┼╝ycia wzrastaj─ů. Kieruje si─Ö pogl─ůdem, ┼╝e wszystko mo┼╝na kupi─ç i wszystko mo┼╝na sprzeda─ç. D─ů┼╝y do w┼éadzy nie tylko ┼╝eby prze┼╝y─ç (jak szudra), ale ┼╝eby zaspokoi─ç swoje zmys┼éowe zachcianki. Jako rodzic cz─Östo stara si─Ö manipulowa─ç dzie─çmi, nadeptuje na odcisk.

Kolejn─ů warn─ů s─ů kszatriji ÔÇô wojownicy, w┼éadcy, ci, dla kt├│rych najwa┼╝niejsza jest sprawiedliwo┼Ť─ç, sumienie, uczciwo┼Ť─ç, w┼éadza i honor.

Zdecydowani, w┼éadczy i odwa┼╝ni ludzie, znaj─ůcy warto┼Ť─ç wypowiadanych s┼é├│w, nie znosz─ůcy fa┼észu i oszustwa. Nigdy nie sprzedadz─ů ani nie zdradz─ů swojego przyjaciela. Potrafi─ů si─Ö bardzo szybko mobilizowa─ç, a motywuje ich nie w┼éasny interes, ani nawet nie interes w┼éasnej rodziny, a idee mog─ůce mie─ç wp┼éyw na wi─Öksze grupy ludzkie, spo┼éeczno┼Ťci czy pa┼ästwa. Maj─ů dobrze rozwini─Öt─ů si┼é─Ö woli, kontroluj─ů swoje zachcianki, s─ů zdyscyplinowani.

Nieustannie walcz─ů ÔÇô z wrogami na zewn─ůtrz, ale te┼╝ wewn─ůtrz siebie.

Ale jedni walcz─ů przeciwko systemowi, zmuszaj─ůc go do udoskonalenia si─Ö i rozwoju, a inni, odwrotnie, walcz─ů o porz─ůdek wewn─ůtrz ju┼╝ istniej─ůcego systemu. Przy tym trzeba zrozumie─ç, ┼╝e kszatrij to nie ten, co rzuca si─Ö z pi─Ö┼Ťciami za┼Ťlepiony agresj─ů i gniewem (jak szudra), ale ten, kt├│ry zawsze przestrzega prawa i kieruje si─Ö rozumem a nie emocjami. Kszatriji jako rodzic lubi jak si─Ö co┼Ť dla niego zorganizuje i pomo┼╝e mu.

Najwy┼╝szy poziom ┼Ťwiadomo┼Ťci reprezentuj─ů brahmani ÔÇô duchowni, nauczyciele, m─Ödrcy, jogini, filozofowie, naukowcy.

Ludzie, dla kt├│rych poznanie siebie i ┼Ťwiata jest najwa┼╝niejsze. Ich przeznaczeniem jest zdobywanie oraz przekazywanie wiedzy, niesienie nowej idei, generowanie nowego ÔÇô moralno┼Ťci, ┼Ťwiatopogl─ůdu, kt├│re okre┼Ťlaj─ů kierunek rozwoju na danym etapie historycznym.

Brahmani maj─ů o wiele wi─Öksz─ů swobod─Ö woli ni┼╝ ludzie innych warn, poniewa┼╝ ich rozum kontroluje my┼Ťli.

Cz┼éowiek nie mo┼╝e by─ç prawdziwym brahmanem, je┼Ťli ma nieprzepracowane niekt├│re nawyki, charakterystyczne dla przedstawicieli innych warn. Kiedy udaje mu si─Ö odpracowa─ç kt├│r─ů┼Ť z innych warn w pe┼éni, jego aura oczyszcza si─Ö, energetyka wzrasta i pozwala to mu pracowa─ç z o wiele wi─Öksz─ů si┼é─ů, poniewa┼╝ przestaje na pr├│┼╝no traci─ç swoj─ů energi─Ö. Ale jednocze┼Ťnie nie traci umiej─Ötno┼Ťci, kt├│re otrzyma┼é w ni┼╝szych warnach, poniewa┼╝ by sta─ç si─Ö brahmanem musia┼é przej┼Ť─ç (w tym i innych ┼╝yciach) przez wszystkie pozosta┼ée warny.

Kiepski jest brahman, kt├│ry nie potrafi zarobi─ç, zarz─ůdzi─ç, wykona─ç jakiej┼Ť pracy fizycznej.

Mo┼╝e wykonywa─ç dowoln─ů prac─Ö, ale b─Ödzie do niej podchodzi┼é tw├│rczo, wynajduj─ůc nowe metody i techniki pracy. S─ů to ci arty┼Ťci, poeci, pisarze, kompozytorzy, kt├│rzy tworz─ů co┼Ť nowego w swojej sferze, wnosz─ů sw├│j wk┼éad w duchowy rozw├│j ludzko┼Ťci. Rodzic brahman stara si─Ö ca┼éy czas uczy─ç i ukierunkowywa─ç dziecko. Brahmani s─ů cierpliwi i nigdy nie trac─ů czasu na pr├│┼╝no, nawet kiedy si─Ö tak to mo┼╝e wydawa─ç. Pracuj─ů cz─Östo w innych wymiarach, kt├│rych nie dostrzegaj─ů otaczaj─ůcy go ludzie. Lubi─ů i ceni─ů samotno┼Ť─ç.

Co daje nam wiedza o warnach?

Wiedza o zasadach warn nie tylko pozwala zrozumie─ç i przyj─ů─ç swoje przeznaczenie, ale i zbudowa─ç harmonijne relacje mi─Ödzy kobiet─ů i m─Ö┼╝czyzn─ů, mi─Ödzy rodzicami i dzie─çmi.

Warny zaczynaj─ů si─Ö przejawia─ç ju┼╝ na etapie pocz─Öcia nowego ┼╝ycia, poniewa┼╝ ju┼╝ w ┼éonie matki dziecko zachowuje si─Ö po swojemu.

Brahmani rozwijaj─ů si─Ö spokojnie i praktycznie nie niepokoj─ů mamy. Kszatriji odwrotnie ÔÇô wierc─ů si─Ö i kopi─ů. Przysz┼ée mamy te┼╝ czuj─ů si─Ö r├│┼╝nie, w zale┼╝no┼Ťci od tego jakiej warny dziecko nosz─ů pod sercem. Mamy wojownik├│w maj─ů ochot─Ö wci─ů┼╝ co┼Ť robi─ç, co┼Ť organizowa─ç, a te, kt├│re oczekuj─ů na wajszji staj─ů si─Ö kapry┼Ťne i wymagaj─ůce. Je┼Ťli na ┼Ťwiat ma pojawi─ç si─Ö szudra, mama ma ochot─Ö sprz─ůta─ç, gotowa─ç, obdarza─ç wszystkich uwag─ů i trosk─ů.

Je┼Ťli warny mamy i dziecka s─ů jednakowe, to jej oddzia┼éywanie si─Ö podw├│jnie wzmacnia.

Je┼Ťli dziecko nale┼╝y do warny szudr potrzebuje odczuwa─ç prowadzenie i stabilno┼Ť─ç. Trzeba je szczeg├│lnie chwali─ç i zauwa┼╝a─ç jego zas┼éugi. Dziecko- wajszji musi czu─ç uwag─Ö skierowan─ů tylko i wy┼é─ůcznie na siebie, nawet jak wydaje si─Ö to zbyt egoistyczne z jego strony. Kszatriji nale┼╝y stworzy─ç atmosfer─Ö wsp├│┼ézawodnictwa. Tylko takie warunki s─ů dla niego ciekawe i stwarzaj─ů mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju. Nie nale┼╝y z nim walczy─ç, inaczej stajemy si─Ö jego wrogiem. Dziecko brahman jest bardzo wra┼╝liwe na emocje i nastroje innych ludzi. Mo┼╝e uczy─ç czego┼Ť swoich rodzic├│w. Nale┼╝y pami─Öta─ç, ┼╝eby zapewni─ç mu miejsce, w kt├│rym mo┼╝e poby─ç sam, nawet je┼Ťli lubi by─ç w grupie. Dzieci tej warny spokojnie mog─ů bawi─ç si─Ö same.

Zgodnie z filozofi─ů wedyjsk─ů rodzina jest aszramem, czyli ┼Ťwi─ůtyni─ů, przestrzeni─ů dla szcz─Ö┼Ťcia.

Rodzina tworzy si─Ö, aby kobieta i m─Ö┼╝czyzna wst─Öpuj─ůcy w zwi─ůzek rozwijali si─Ö na drodze duchowej, pomagaj─ůc sobie wzajemnie w osi─ůgni─Öciu cel├│w w ┼╝yciu. Wszystkie pretensje, k┼é├│tnie i nieporozumienia w relacjach powstaj─ů gdy w rodzinie brak jest pierwiastka duchowego.

Wedy m├│wi─ů, ┼╝e je┼Ťli cho─çby jedna osoba w parze wie czym jest sens ┼╝ycia rodzinnego, to ┼╝adnych problem├│w nie b─Ödzie.

Dlatego tak wa┼╝ne jest rozumie─ç, jak budowa─ç prawid┼éowe relacje w rodzinie i rozwi─ůzywa─ç konflikty. Popatrzmy co wiedza o warnach m├│wi o relacjach m─Ö┼╝czyzny i kobiety, jakie pary idealnie do siebie pasuj─ů, a jakie b─Öd─ů mia┼éy przed sob─ů wi─Öcej trudno┼Ťci do pokonania.

M─Ö┼╝czyzna brahman

  • kobieta brahman ÔÇô idealny wariant dla tych, kt├│rzy pragn─ů ┼╝y─ç spokojnie, zgodnie i rozwija─ç si─Ö duchowo. Trzeba tylko mie─ç na uwadze, ┼╝e im obojgu od czasu do czasu potrzeba samotno┼Ťci. Je┼Ťli kto┼Ť z pary jest aktywnym brahmanem, b─Ödzie mu stale brakowa┼éo emocjonalnego zaanga┼╝owania od partnera.
  • kobieta kszatrij ÔÇô wspania┼ée po┼é─ůczenie dla tych, kt├│rzy chc─ů prowadzi─ç aktywn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç. Kobieta w tym zwi─ůzku generuje idee i inspiruje m─Ö┼╝czyzn─Ö, kt├│ry przejawia najlepsze cechy Brahmana oddaj─ůc swoj─ů wiedz─Ö ┼Ťwiatu oraz mo┼╝e kierowa─ç aktywn─ů energi─Ö swojej ukochanej w najlepsz─ů stron─Ö.
  • kobieta wajszja ÔÇô w tych relacjach b─Ödzie trudno. Brahman bardzo opornie wsp├│┼épracuje z pieni─Ödzmi, kt├│re natomiast s─ů jedn─ů z wa┼╝niejszych spraw w ┼╝yciu kobiety. Aby podtrzyma─ç harmoni─Ö w relacji, m─Ö┼╝czyzna b─Ödzie musia┼é zej┼Ť─ç do poziomu kobiety, a j─ů b─Ödzie denerwowa┼éo to, ┼╝e on nie podziela jej widzenia ┼Ťwiata.
  • kobieta szudra ÔÇô dobry zwi─ůzek w tym przypadku jest mo┼╝liwy, kiedy m─Ö┼╝czyzna idzie drog─ů duchow─ů, a kobieta mu s┼éu┼╝y. Ale kobieta musi zrozumie─ç, ┼╝e nigdy nie osi─ůgnie poziomu m─Ö┼╝a. Je┼Ťli potrafi wej┼Ť─ç w nastr├│j s┼éu┼╝enia relacja b─Ödzie bardzo harmonijna.

M─Ö┼╝czyzna kszatrij

  • kobieta brahman ÔÇô bardzo niesprzyjaj─ůce relacja. M─Ö┼╝czyzna zawsze czuje, ┼╝e kobieta jest m─ůdrzejsza od niego i brakuje mu jej aktywno┼Ťci. Mo┼╝e st─ůd wynika─ç mn├│stwo k┼é├│tni.
  • kobieta kszatrij ÔÇô zwi─ůzek b─Ödzie dobry, je┼Ťli od pocz─ůtku podziel─ů strefy odpowiedzialno┼Ťci i dogadaj─ů si─Ö, nie b─Öd─ů ze sob─ů walczy─ç. W innym przypadku wci─ů┼╝ b─Öd─ů si─Ö k┼é├│ci─ç, mo┼╝liwe jest r├│wnie┼╝ u┼╝ywanie przemocy.
  • kobieta wajszja ÔÇô w miar─Ö dobra relacja, du┼╝o nami─Ötno┼Ťci. Kobieta musi jednak pami─Öta─ç, ┼╝e m─Ö┼╝czyzna nie cierpi k┼éamstwa i ceni prostolinijno┼Ť─ç. Je┼Ťli on poczuje cho─ç kropl─Ö fa┼észu, mo┼╝e odej┼Ť─ç.
  • kobieta szudra ÔÇô je┼Ťli kobieta rozumie, ┼╝e m─Ö┼╝czyzna w tej relacji b─Ödzie zawsze pierwszy i pomaga mu, wspieraj─ůc jego dzia┼éania, nawet gdy on si─Ö myli, wybraniec b─Ödzie j─ů nosi┼é na r─Ökach i troszczy┼é si─Ö o ni─ů.

M─Ö┼╝czyzna wajszja

+kobieta brahman ÔÇô bardzo niesprzyjaj─ůcy zwi─ůzek. Relacje m─Ö┼╝czyzny i kobiety w tym przypadku s─ů nier├│wne, on uwa┼╝a si─Ö za wa┼╝niejszego, ale czuje si─Ö niepe┼énowarto┼Ťciowy przy niej. A kobieta je┼Ťli kocha, b─Ödzie schodzi┼éa na jego poziom, trac─ůc swoj─ů realizacj─Ö i gasn─ůc.

  • kobieta kszatrij ÔÇô najgorszy z mo┼╝liwych wariant├│w, kobieta b─Ödzie prowokowa─ç k┼é├│tnie, uwa┼╝aj─ůc, ┼╝e m─Ö┼╝czyzna pr├│buje ni─ů manipulowa─ç.
  • kobieta wajszja ÔÇô dobry zwi─ůzek, ale trzeba pami─Öta─ç, ┼╝e ka┼╝dy tutaj my┼Ťli g┼é├│wnie o swojej korzy┼Ťci.
  • kobieta szudra ÔÇô najlepszy zwi─ůzek, je┼Ťli kobieta potrafi przyj─ů─ç korzy┼Ťci, do kt├│rych d─ů┼╝y m─Ö┼╝czyzna.

M─Ö┼╝czyzna szudra

  • kobieta brahman ÔÇô takie zwi─ůzki szybko si─Ö rozpadaj─ů. Kobieta nie b─Ödzie widzia┼éa w swoim wybra┼äcu silnego m─Ö┼╝czyzny, a on b─Ödzie czu┼é apati─Ö i spadek warto┼Ťci.
  • kobieta kszatrij ÔÇô niedobry zwi─ůzek. Kobieta stale ci─ůgnie m─Ö┼╝czyzn─Ö za sob─ů pr├│buj─ůc go zainspirowa─ç, ale on nie tego potrzebuje. On czuje, ┼╝e jest silniejszy od niej, ale nie ma si┼é przej─ů─ç kontroli w relacji. Bardzo cz─Östo m─Ö┼╝czyzna zaczyna pi─ç.

+kobieta wajszja ÔÇô niezbyt dobra relacja. M─Ö┼╝czyzna dos┼éownie zaharowuje si─Ö dla kobiety, bardzo du┼╝o pracuje, ale kobiecie jest wci─ů┼╝ ma┼éo. Kobieta czuje si─Ö niekomfortowo z tym m─Ö┼╝czyzn─ů.

  • kobieta szudra ÔÇô najlepsza relacja, bardzo harmonijna.

Źródła: http://www.womanhit.ru/psychology/on-i-ona/2016-08-17-varny-garmonija-vseme/ http://dzhoser.livejournal.com/2769.html

Tłumaczenie: Anna Wrzesińska, www.slowiańska.pl

Odwied┼║ stron─Ö autora i pami─Ötaj by wspiera─ç dobre tre┼Ťci!

Art i Styl - Styl i Harmonia Twojej Przestrzeni
O Autorze

Publikacje

Suweren Rzeczpospolitej / RÓD Mazowiecki
Podobne publikacje
HistoriaStyl ┼╝ycia

PraWiedza Aryjsko - Słowiańska

Klasy, kasty, warny. Pomi─Ödzy nimi w spo┼éecze┼ästwie Aryjskim- S┼éawia┼äskim przemieszczanieÔÇŽ
Czytaj
NaturaStyl ┼╝yciaZdrowie

Feng Shui ÔÇô ÔÇ×akupunktura przestrzeniÔÇŁ

Feng Shui ÔÇô ÔÇ×akupunktura przestrzeniÔÇŁ zwane w Chinach metaforycznie ÔÇ×naturaln─ů nauk─ůÔÇŁÔÇŽ
Czytaj
Styl ┼╝ycia

Kto kogo karmi energi─ů?

S┼éysza┼éam, ┼╝e ┼╝ona swoj─ů postaw─ů jest generatorem energii dla m─Ö┼╝a, a m─ů┼╝ czerpie energi─ÖÔÇŽ
Czytaj
Newsletter
B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco
Redakcja powiadomi Ci─Ö o nowo┼Ťciach, warto┼Ťciowych wpisach i wydarzeniach w przestrzeni Ari├│w - Suweren├│w Rzeczpospolitej

Dodaj komentarz

Tw├│j adres e-mail nie zostanie opublikowany.